Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-28.03.24 י"ח אדר ב' ה'תשפ"ד
מנגה, כובש את הראשון לזכות אשקלון. צילום: דוברות הפועל אשקלון.

הפועל אשקלון סיימה בתיקו 1-1 מול קרית שמונה

הפועל אשקלון אירחה במוצ"ש, את עירוני קרית שמונה, במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל. דויד מנגה העלה את הפועל אשקלון ליתרון 0-1. שובל גוזלן השווה

הפועל אשקלון ועירוני קרית שמונה נפרדו הערב (שבת) ב-1:1, תוצאה שלא משרתת את אף אחד מהצדדים, אך מי שיכולה להיות מרוצה מהתוצאה הזו היא הקבוצה של יובל נעים, שהציגה במשחק את דלה איינוגבה ביכולת מצוינת.

דויד מנגה, שחקן הרכש של אשקלון כבש ראשון, בדקה ה-30, לאחר בישול של גוסיפ איבנציץ, אבל שובל גוזלן המחליף, השווה (74) ועצר רצף של חמישה הפסדים רצופים עבור תומר קשטן.

1,400 צופים בלבד הטריחו את עצמם והגיעו למשחק הזה, משחק שהיה קריטי מבחינת המארחים שניצחון היה מעלה אותם לפחות זמנית מעל הקו האדום. אולם, קרית שמונה שגם היא הגיעה למפגש הזה במומנטום שלילי מאוד, הייתה עדיפה בהרבה וסיכנה שוב ושוב את שערו של איינוגבה שהציל את רוב הבעיטות שנבעטו לעברו להוציא את הבעיטה של גוזלן, שניצל טעות איומה של תומר סוויסה שפשוט מסר לו את הכדור והוחלף מיד לאחר מכן.

אשקלון נחלצה אומנם מהמקום האחרון בעקבות הנקודה הזו, אך פספסה הזדמנות לחלוף גם על פני הפועל כפר סבא ועל פי המשחק זה גם לא הגיע לה.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות