Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
טקס החלפת פיקוד בתחנת משטרת אשקלון.

מפקדת תחנת משטרת אשקלון הנכנס: סנ"צ משה לוי

טקס החלפת פיקוד התקיים בתחנת משטרת אשקלון, שם נכנס לתפקידו סנ"צ משה לוי, שקיבל את הפיקוד על התחנה והחליף את המפקד היוצא סנ"צ שמעון פורטל

בשעות הצהריים נערך טקס החלפת פיקוד בתחנת משטרת אשקלון, שם נכנס לתפקידו סנ"צ משה לוי שקיבל את הפיקוד על התחנה והחליף את המפקד היוצא סנ"צ שמעון פורטל.

סנ"צ לוי בן 46, נשוי + 2, התגייס בשנת 1993 למשטרת ישראל לתפקיד חוקר. בשנת 1997 סיים קורס קצינים במגזר האח"מ ובהמשך ביצע תפקידי פיקוד שונים בתחום החקירות והמודיעין, ביניהם קצין תשאול בתחנת משטרת אשדוד, קצין חקירות במשטרת אילת, קצין אח"מ משטרת אשדוד ועוד. בתפקידו האחרון שימש בתפקיד קצין אגף החקירות והמודיעין במרחב הנגב.

הטקס נערך בנוכחות מפקד המחוז, סגל הפיקוד המחוזי והמרחבי, מנכ"ל עיריית אשקלון, נשיא בית משפט השלום באשקלון, מנהל בית החולים "ברזילי", בני המשפחות, קצינים, שוטרים, גמלאים ומתנדבים.

בדבריו ציין סנ"צ פורטל כי "אני מתרגש כמעט כמו בהתחלה. מודה לסגל התחנה שעבד וסייע בידי להוביל את התחנה יחד עם השוטרים והמתנדבים להישגים מרשימים בתחום השירות לאזרח וחיזוק תחושת הביטחון", ואף הוסיף "למחליפי, סנ"צ משה לוי, אני מעביר לרשותך משאב אנושי מצוין. מאמין כי תמשיך להוביל ולהצעיד אותם קדימה".

סנ"צ משה לוי, המפקד הנכנס, ציין בנאומו - "אני עומד כאן מולכם נרגש וחדור מוטיבציה. זאת הפעם השנייה בה אני מליף את פורטל בתפקיד. כמו בפעם הקודמת, אני יודע שקיבלתי לידי סגל ותחנה מצוינים. לתושבים אני מבטיח שנעשה את הכל למען ביטחונכם, נקבע סדר פעולות על פי עדיפות ונפעל לשירות מיטבי לציבור".

מפקד מרחב לכיש, נצ"מ אילן פרץ, ציין בנאומו - "סנ"צ פורטל, הובלת תחנה איכותית ושרותית. עשית זאת תוך שמירה על המשאב האנושי. אתה עובר כעת לפקד על התחנה הגדולה במרחב - תחנת אשדוד. סנ"צ לוי, תחנת אשקלון דורשת מפקד איכותי ולכן נבחרת לתפקיד. זאת תחנה מורכבת, אני מאחל לך הצלחה רבה".

מפקד המחוז, ניצב דוד ביתן, שבעברו שירת כמפקד תחנת המשטרה אשקלון ולאחר מכן כמפקד מרחב לכיש, וכיום בתפקיד מפקד המחוז, ציין בדבריו כי הוא נרגש מהמעמד וציין - "זה הוא יום חג לתחנת אשקלון. פורטל, הובלת את התחנה להישגים מרשימים למען הציבור. מאחל לך המשך הצלחה בתפקידך כמפקד תחנת אשדוד. משה, אין לי ספק כי תמשיך להצעיד את תחנת אשקלון קדימה. מדובר בתחנה בה המשימות והאתגרים מחייבים שימת לב קפדנית. אתה מקבל לידיך תחנה מצוינת ובה משאב אנושי איכותי".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות