Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-28.03.24 י"ח אדר ב' ה'תשפ"ד
טקס חנוכת חדרי הלידה ממוגנים בבית החולים ברזילי.

אשקלון: חדרי לידה ממוגנים נחנכו היום בבית החולים ברזילי

בסיוע של הקרן לידידות בראשות הרב יחיאל אקשטיין ומשרד הבריאות, נחנכו חדרי הלידה הממוגנים והמרחב המוגן לפגים בשעת חירום, בבית החולים ברזילי

היום (חמישי), נחנכו חדרי הלידה הממוגנים והמרחב המוגן לפגים בשעת חירום במרכז הרפואי ברזילי באשקלון, בנוכחות הרב יחיאל אקשטיין נשיא הקרן לידידות, הרב יצחק כהן סגן שר האוצר, ח"כ אבי דיכטר יו"ר ועדת חוץ וביטחון, איתמר שמעוני ראש העיר אשקלון ומר תומר גלאםהמשנה לראש העיר, הרב משה הבלין רב העיר קריית גת ומכובדים נוספים.

המרכז הרפואי "ברזילי" ממוקם בקרבת הגבול עם רצועת עזה ופרט לפעילותו הרפואית העניפה והרבה ל- 500,000 תושבים בשגרה, מהווה נקודת פינוי וטיפול לכל נפגעי הקסאמים באזור וכן לנפגעי כוחות הביטחון שנלחמים בחלק הצפוני של גזרת עזה.

בית החולים עצמו נמצא בפני איום אסטרטגי וחשוף לפגיעת טילי קסאם וברובו אינו ממוגן, ולכן בעתות חירום נאלצים להעביר חלק מהמאושפזים, בעיקר את החולים הסיעודיים, היולדות, הפגים והילדים, למקומות ממוגנים, חלקם מאולתרים על מנת לטפל בהם.

בכלל זה נמצאות הנשים שיולדות גם ברעום התותחים והצוות המטפל בהן.

היום נחנכו 3 חדרי לידה ממוגנים ומרחב ממוגן לפגים בשעת חירום, שהוקמו בסיועההאדיב של הקרן לידידות בראשותו של הרב יחיאל אקשטיין ומשרד הבריאות.

חדרי הלידה הממוגנים יאפשרו להעניק מענה הולם וטיפול רפואי מיטבי ליודות באזור, גם בעיתות לחימה, תוך הגנה עליהן ועל התינוקות הרכים, כמו גם על הצוות המטפל.

ד"ר חזי לוימנהל המרכז הרפואי סקר את הפעילות הרבה בבניית תשתיות ממוגנות בבית החולים (חדר מיון, חדרי ניתוח, מחלקת ילדים, מחלקות טיפול נמרץ ועוד)והודה לשר דיכטר על מעורבותוהרבהוכמובן תודה נרגשת לקרן לידידות ולרביחיאלאקשטיין על סיוע ארוך שנים לבית החולים ברזילי (סיוע גם בהקמת מכון ה-MRIבביה"ח). "מטרתנו היא להביא רפואה מתקדמת ונגישה גם לאזור זה, כי לתושבים מגיע!!"כך הדגיש ד"ר לוי בדבריו.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות