Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
עיריית אשקלון יוצאת בקמפיין למניעת שכחת ילדים ברכב

עיריית אשקלון יוצאת בקמפיין למניעת שכחת ילדים ברכב

במסגרת הקמפיין תפעל סיירת מתנדבים במהלך חודש אוגוסט במרכזי קניות, מתחמי מגורים ומסחר ותדגיש את הסכנה בהשארת ילדים ברכב נעול בימים חמים שכאלו

בימים אלה יוצאת עיריית אשקלון בקמפיין רחב ומקיף למניעת והגברת המודעות לתופעת שכחת ילדים ברכב.

במסגרת הקמפיין, שייצא לדרך בשיתוף מועצת הנוער, קבוצות נוער נוספות מהמרכזים הקהילתיים ותנועות הנוער, תפעל סיירת של בני נוער מתנדבים וגם גמלאים, ברחבי העיר לחלוקת עלוני הסברה, מדבקות ומחזיקי מפתחות להורים, במטרה לסייע להם להגביר ערנות ולמנוע הישנות מקרים שכאלה.

הסיירת תפעל במהלך חודש אוגוסט במרכזי קניות, מתחמי מגורים ומסחר ותדגיש את הסכנה הכרוכה בהשארת ילדים ברכב נעול בימים חמים שכאלו.

הסיירים ילבשו חולצות ממותגות עם הסלוגן 'לא שוכחים ילדים ברכב', על מנת שהציבור יזהה אותם ויגביר עירנות. כמו כן, הם יחלקו עלוני הסברה להורים עם טיפים כיצד ניתן להימנע ממקרים כאלו ומדבקה מיוחדת שאותה יתבקשו להדביק על ידית ההילוכים ברכב ועליה הכיתוב: 'שמת parking, תבדוק ת'baby' במטרה להסב את תשומת ליבם לנושא באמצעות אחת הפעולות האחרונות שהם מבצעים לפני שהם עוזבים את הרכב.

במקביל, המסרים הללו יופצו במדיות השונות, על גבי שלטי חוצות, אתרי אינטרנט ועיתונות ובאמצעות תשדירי רדיו הקוראים להורים להימנע מהסחות דעת ולשמור על היקר לנו מכל. כמו-כן, התושבים יתבקשו להיות שותפים פעילים במיזם, לפקוח עין ולהציץ מבעד לשמשות של כלי רכב חונים, בדגש על מכוניות בהן כיסאות בטיחות של ילדים, כדי למנוע את האסון הבא.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "החלטנו להתגייס בכל הכוח למאבק נגד תופעה של ילדים הנשכחים בכלי רכב. במהלך הקיץ הנוכחי היינו עדים לשורה של מקרים מזעזעים שאירעו, ומוטלת עלינו החובה, כרשות מקומית, להרים את הכפפה וליזום קמפיין עירוני רחב היקף, שיסייע לצמצם את מימדי התופעה. אני מקווה ומתפלל שבעזרת הקמפיין החדש נוכל להגביר את המודעות לנושא ולהציל יחד חיים. אם הצלנו בזכותו חיים של ילד אחד, השגנו את המטרה".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות