Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שלישי ה-16.04.24 ח' ניסן ה'תשפ"ד
משלחת של בני נוער אפרו-אמריקנים מבולטימור התארחה באשקלון

משלחת של בני נוער אפרו-אמריקנים מבולטימור התארחה באשקלון

משלחת של בני נוער אפרו-אמריקנים מבולטימור התארחה באשקלון, במסגרת שותפות אשקלון-בולטימור ופרויקט מנהיגות אמריקאית "אליג'ה קמינגס לנוער"

משלחת של בני נוער אפרו-אמריקנים מבולטימור התארחה באשקלון, במסגרת שותפות אשקלון-בולטימור ופרויקט מנהיגות אמריקאית 'תכנית אליג'ה קמינגס לנוער' ECYP.

במהלך ביקורם בעיר השתתפו החניכים בפרויקט התנדבותי יחד עם חניכי פרויקט מנהיגות 'דילר' מבולטימור ואשקלון שכלל צביעת ציור קיר ענק. חניכי ה-ECYP התארחו בבתים של בני נוער מאשקלון וכך הייתה להם הזדמנות לבלות עם המשפחות בים ובאתרים שונים בעיר, ולחוות את חיי הבית של משפחה ישראלית.

באחד הדיונים שהתקיימו באשקלון עבור החניכים, אמר דוד, אחד מחברי המשלחת: "מאוד נהנינו לבקר בעיר השותפות שלנו, אשקלון היפה. למדנו הרבה והתלהבנו מהעיר ומתושביה החמים. אנחנו בהחלט מרגישים צורך להיות שגרירים ולספר לכולם בארצות הברית שבשונה ממה ששומעים בתקשורת, הישראלים הם עם נפלא שמתמודד עם המון קשיים מסובכים בדרך הכי טובה שאפשר. בנוסף, באשקלון יש את החופים הכי יפים שראיתי וגם את הנשים הכי יפות".

מנהלת שותפות אשקלון בולטימור, סיגל אריאלי, סיכמה את הביקור: "בני נוער אפרו-אמריקנים עשו כאן סוף שבוע ששינה את חייהם. יצרו קשר עם בני נוער ומשפחות אשקלוניות והמשיכו לקיים את הקשר דרך המדיה והאינטרנט. אין לי ספק שההשפעה של הביקור שלהם בארץ וסוף שבוע שבילו עם משפחות מהקהילה באשקלון נתן להם נקודת מבט אמיתית על ישראל. אלה בני נוער שימשיכו לדבר על מה שחוו כאן ויפיצו את המסר החיובי באוניברסיטאות האמריקאיות שבהן ילמדו בשנה הבאה".

ECYP הינה תכנית מנהיגות דו שנתית יוקרתית לתלמידי יב' בבולטימור על שם איש הקונגרס האמריקאי אליג'ה קמינגס. קמינגס הוא זה שפיתח חזון של שיתוף פעולה והכרות בין הקהילות האפרו-אמריקניות והקהילות היהודיות. במהלך השנתיים האחרונות, השתתפו החניכים

בסדנאות אינטנסיביות בנושאי סובלנות לאחר, פתרון סכסוכים, גיוון בקהילה, מנהיגות והתנדבות ובסופן הם מגיעים לישראל ובמשך חודש שלם מסיירים בארץ, שומעים הרצאות, משתתפים בפעילויות, פוגשים אנשים ומגיעים להבנה עמוקה יותר של האתגרים העומדים בפני ארץ ישראל ותושביה מכל הדתות והזרמים.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות