Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום רביעי ה-24.04.24 ט"ז ניסן ה'תשפ"ד
במרכז, האמנית, היוצרת ואוצרת תערוכות, מיקי בנאי.

אשקלון: נפתחה התערוכה השישית בסדרת התערוכות צליל וצבע

תערוכה המציגה את יצירותיה של האמנית מיקי בנאי, סוגרת את סדרת התערוכות 'צליל וצבע' המתקיימות באשקלון מזה כ-20 שנה

השבוע נפתחה התערוכה השישית במסגרת סדרת התערוכות 'צליל וצבע', בתערוכה הוצגו עבודותיה של האמנית, היוצרת ואוצרת תערוכות, מיקי בנאי.

בערב פתיחת התערוכה נכחו חברת המועצה, שרה זכריה, אנשי חינוך, מנהלות בתי ספר, מפקחים ממשרד החינוך, אמנים חברי אגודת אמני אשקלון, אורחים שוחרי אמנות, חברים ומשפחה.

בנאי, בוגרת המדרשה לאמנות בתל אביב ומפקחת על החינוך לאמנות במחוז דרום, כתבה ופרסמה ספרים בנושא האמנות. יצירותיה באות לידי ביטוי בפורמטים גדולים, בשילוב צילומים וטקסט מה שיוצר צבעוניות רכה ומתמזגת המאפשרת לצופים להיות חלק מסיפור אישי ומסימני הדרך בהם היא צועדת לאורך השנים.

את הערב הנחתה האמנית חנה רביב שהציגה את עבודותיה של בנאי וציינה כי "יצירותיה נוגעות בסיפורים קטנים מהבית, המשפחה, האווירה והדינמיקה של חיי היום יום, היוצרים תמונה אבסטרקטית מלאת טמפרמנט צבעוני ועכשווי".

מנהלת מחלקת פרוייקטים ואירועים עירוניים, אסנת שובל, ציינה בדבריה כי הנהלת העירייה ובראשה ראש העיר, איתמר שמעוני מייחסים חשיבות גדולה לכל נושא קידום האמנות והתרבות בעיר. "וליוצרת מיקי בנאי, המשיכי לעשות חיל, לייצור ולתרום לנו מהידע והניסיון הגדול שלך, המשיכי להנחיל ולחשוף את הילדים שלנו לאמנות וכמה שיותר".

מיקי בנאי: "פתיחת התערוכה כאן באשקלון מרגשת אותי במיוחד, אני מגיעה מתל אביב, העיר הגדולה וזו הפעם השלישית שאני מציגה את עבודותיי במקום המיוחד בזה, מוזיאון החאן. אני תמיד מתחילה באשקלון ומשם התערוכה תעבור לתל אביב ולמקומות נוספים. אשקלון היא הבית שלי, כאן אני יוצרת וכאן אני אמשיך ליצור". גב' בנאי הודתה לכל העושים במלאכה על קידום האמנות והתרבות.

תערוכת 'צליל וצבע' מתקיימת זו השנה ה-20 במוזיאון החאן שהינו נכס תרבותי לעיר אשקלון, בתערוכות משתתפים צייר ופסל המציגים את מיטב יצירותיהם וכל אמן פותח לצופה צוהר אל מעמקי מחשבותיו ורגשותיו.

קהל שוחרי האמנות תושבי אשקלון והסביבה מוזמנים לבקר בתערוכה וליהנות מהעבודות ומהאווירה המיוחדת במקום. התערוכה פתוחה למבקרים בימים א'-ה' בין השעות 9:00-13:00 ו-16:00-18:30 עד ה-30.7.16.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות