Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
הפועל אשקלון ערכה אימון פתיחת עונה- האוהדים פרצו למגרש. צילום: באדיבות ONE.

הפועל אשקלון ערכה אימון פתיחת עונה- האוהדים פרצו למגרש

קבוצת הכדורגל של הפועל אשקלון, ערכה בראשון את אימון הבכורה בליגת העל. דקות לאחר שהאימון יצא לדרך, כ-300 אוהדים פרצו למגרש וחגגו עם השחקנים

הפועל אשקלון ערכה בראשון, את אימון הפתיחה שלה לקראת עונת 2016/17 בליגת העל.

יאיר אזולאי, חיים איצרין, ירדן אבוחצירה, ברוך דגו, קובי בן חמו, אסי בוזגלו, רודי חדד, טל מכלוף, ליאור חדריאן, יאיר הדר, יוסי אמר ואבי מלכה שחקני העונה הקודמת, היו הפנים המוכרות באימון, כשאליהם הצטרפו 6 שחקנים חדשים שינסו להרשים את יובל נעים: אלירן דנין, רז מאיר, נבו מזרחי, דלה ימפולסקי, מושיקו לוגסי ובן אוזן.

כ-300 אוהדים הגיעו למגרש האימונים באשקלון ופרצו אל כר הדשא כבר אחרי כ-10 דקות בליווי של שירה אדירה, דגלים ואבוקות.

המאמן יובל נעים, היה נרגש: "אווירת חג, אף אחד לא ציפה שאחרי שנה וחצי שהגענו לפה נעלה לליגה הראשונה. יש לנו הרבה עבודה, אנחנו קצת באיחור אבל אני מאמין שעם העזרה של כולם נעשה בסוף קבוצה טובה".

יו"ר הקבוצה, איתן קסנטיני, אמר: "גם כשעלינו שנה שעברה מליגה א' לליגה לאומית אמרו את אותם מילים, לא ברור, כן ברור אנחנו עובדים, עובדים על שחקנים. אף אחד לא נח, אני יכול להגיד לכם שאנשים יושבים פה גם ב-2-3 בבוקר חושבים איך ומה. נפתור פה הכל ואני מבטיח שתהיה פה קבוצה אטרקטיבית וישמעו עלינו טוב טוב בליגה. להשאר בליגה זה לא חוכמה, אנחנו רוצים לתקוע יתד, מגיע לאוהדים האלה קבוצה בליגת העל ל-10 שנים הקרובות.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות