Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
יובל נעים. "מה שאיתמר אומר זה קדוש".

פרסום ראשון יובל נעים יאמן את הפועל אשקלון גם בליגת העל

פרסום ראשון: ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, נפגש הערב (ראשון), עם מאמן הפועל אשקלון, יובל נעים וסיכם עמו על הישארותו בקבוצה גם בליגת העל

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים, נפגש הערב (ראשון), עם ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני, והשניים דנו בהמשך העסקתו של המאמן גם בעונה הבאה בקבוצת הפועל אשקלון, שתשחק בליגת העל.

עוד בטרם נכנס לפגישה עם שמעוני, אמר נעים: "טוב לי באשקלון. הכל תלוי במקבלי ההחלטות בקבוצה, אם ידאגו שהמועדון ימשיך להתנהל בצורה ראויה, אני כאן, השהיתי את כל ההצעות שהיו לי מקבוצות אחרות כי נתתי את המילה שלי לאיתמר".

ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, אמר הערב ל'אשקלון ניוז', מיד לאחר הפגישה: "אכן הייתה הערב פגישה עם מאמן הפועל אשקלון יובל נעים, ובסיומה נתתי את ברכת הדרך, להישארותו בקבוצה גם בעונה הבאה, בליגת העל".

יובל נעים, אמר ל'אשקלון ניוז': "אני שמח מאוד על ההחלטה להישאר בהפועל אשקלון גם בעונה הבאה. תמיד אמרתי שמה שאיתמר אומר זה קדוש וכך גם הפעם. נתתי לו את המספרים והתקציבים שאנו זקוקים להם בליגת העל וכשקיבלתי את ברכת הדרך, אני יכול להגיד שאנו יוצאים למשימה".

המספרים עליהם מדבר יובל נעים, ואותם הציג הערב בפגישתו עם איתמר שמעוני, נעים סביב תקציב של 12-14 מליון שקל, בכדי להעמיד קבוצה ראויה, שתתחרה על הישארות עונה נוספת בליגת העל.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות