Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
הפועל אשקלון באימון לקראת הפועל פ"ת. צילום: אשר דיין.

הפועל אשקלון מחכה להפועל פתח תקווה

בדרך לליגת העל: הפועל אשקלון תארח בשני (19:10), באצטדיון העירוני את הפועל פ"ת. ניצחון אשקלוני וליגת העל קרובה מתמיד. צפו בסרטון מתוך האימון

 | 
הפועל אשקלון באימון לקראת הפועל פ"ת. צילום: אשר דיין.
הפועל אשקלון נערכת למשחק העונה מול הפועל פ"ת, בדרך לליגת העל

קבוצת הכדורגל של הפועל אשקלון, תארח מחר (שני), בשעה 19:10, באצטדיון העירוני באשקלון את הפועל פתח תקווה, במסגרת המחזור ה-34 בפלייאוף העליון של הליגה הלאומית.

אשקלון, הממוקמת במקום השני בטבלה, עם סיכויים מצוינים להעפיל בתום העונה לליגת העל, תפגוש את הפועל פתח תקווה, הממוקמת רביעית, ומי שהיתה בתחילת העונה כפייבוריטית הבטוחה להעפלה.

בהפועל אשקלון יודעים שניצחון במשחק מול פ"ת, יוביל אותם בצעד וחצי לליגה הראשונה.

באימון שנערך במוצ"ש, נראו השחקנים במצב רוח מעודד, תוך כדי שהם נחושים ומאמינים בעצמם, ביכולתם ובקהל הגדול שאמור להגיע ולדחוף במגרש.

>
צילום ועריכה: אשר דיין.

מאמן הפועל אשקלון, יובל נעים אמר: "ההכנות הן רגילות, אך ברור שאנו מודעים לחשיבות המשחק, עבדנו קשה מאוד להגיע למצב הזה ומבחינתו זה משחק מפתח. אנחנו מחכים לתמיכת הקהל, מצפים ל-3,000 או 4,000 אוהדים שיגיעו למשחק ויכולים בהחלט לדחוף ולעזור למועדון".

גם החלוץ עידן שריקי, נשמע ערוך ומוכן למפגש: "זה משחק מאוד משמעותי ומאוד חשוב עבורנו, מקווה מאוד שתהיה במגרש חגיגה של הקהל, שיגיעו הרבה אנשים כי אנחנו חייבים את התמיכה שלהם ומקווים באמת שנעשה את זה".

יו"ר הקבוצה, איתן קסנטיני אמר: "אצלנו ההכנות המיוחדות זה לתת לאנשים שלווה ולתת להם לבוא באהבה למשחק ולא לבוא למלחמה. אני חושב שיובל עושה את זה טוב מאוד ולפי השיחה שערכנו מקודם, עולה כי, אם צריך שבשביל המשחק הזה, שקורה פעם ב-20 שנה, אז עדיף שנישן במגרש, נחיה וננשום את הדשא. אנחנו לא מוכנים לקבל שום דבר חוץ מניצחון"

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות