Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
גרפיטי "אנס" רוסס על שלט הרחוב באשקלון.

גרפיטי "אנס" רוסס על שלטי הרחוב ע"ש רחבעם זאבי באשקלון

בעקבות תחקיר "עובדה" ששודר בערוץ 2: המילה "אנס" רוססה על שלטי ההכוונה ברחוב רחבעם זאבי, באשקלון. מעיריית אשקלון נמסר: "השלט יוסר ויותקן חדש"

גרפיטי בצבע שחור, בו המילה "אנס", רוססה על עמודי ההכוונה לרחוב רחבעם זאבי בשכונת ברנע באשקלון.

מעשה הוונדליזם, בא ככל הנראה בעקבות שידור התכנית "עובדה" ביום חמישי שעבר, שעסקה בטענות קשות שהובאו כנגד התנהלותו ומעשיו של השר לשעבר, רחבעם זאבי "גנדי", שנרצח לפני 14 וחצי שנים במלון הייאט ירושלים.

תחקיר "עובדה", פורש עדויות על התנהלותו הפסולה של רחבעם זאבי (גנדי), מי שהיה שר התיירות, חבר כנסת ואלוף פיקוד מרכז בשנות השישים.

לאורך הכתבה של עמרי אסנהיים, מתוארים יחסיו עם העולם התחתון, איומיו על עיתונאים ואף מקרה שבו פוצצו עבריינים מטען ליד דלת ביתה של עיתונאית לאחר שביקש "שיטפלו" בה.

כמו כן מובאות עדויות נשים ששירתו תחת פיקודו של זאבי וחוו הטרדות מיניות בוטות ואף אונס.

עדויותיהן של שתי נשים, ששירתו בפיקוד המרכז תחת פיקודו של זאבי, האחת, מ', סיפרה כי האלוף ניסה לאנוס אותה ואילו השנייה, ד', שהיתה אז בת 18 וחצי, סיפרה כי אנס אותה בלשכתו.

עוד שתי נשים סיפרו על תקיפה מינית מצד זאבי.

ש' תיארה כיצד חיבק אותה זאבי בניגוד לרצונה וניסה לנשקה לאחר שדאג להישאר עמה לבד בחדר בבסיס צריפין.

אשה נוספת סיפרה כי זאבי בא יום אחד לדירתה, הפיל אותה על הרצפה וניסה לאנוס אותה, אך היא הדפה אותו.

גם השחקנית רבקה מיכאלי, סיפרה כי הוטרדה מינית אף היא על ידי גנדי ואף ספגה ממנו איומים.

תושבי אשקלון, שהופתעו לגלות את הוונדליזם על שלט הרחוב ע"ש של רחבעם זאבי, הגיבו בזעם: "בושה וחרפה ככה לעשות לגיבור ישראל", "רחבעם זאבי איש נערץ ,שבגלל דעותיו החד משמעותיות בעד עם ישראל הוא נרצח כגיבור ישראל בעת מילוי תפקידו כשר בממשלה".

חבר מועצת העיר, יוסי כהן, כתב בדף הפייסבוק שלו מיד בתום שידור התחקיר: "לעשות "תחקיר" על אדם שנרצח!!!! על דברים שלכאורה עשה לפני 30-50 שנה! עוד לפני בכלל שהחוק נגד הטרדות מיניות היה קיים!! וכמובן לעשות כתבה על 'גנדי' אבל לא לחקור את כל עבירות המין שעשו אנשי השמאל ו"להאשים" רק את גנדי בזה פשוט עלוב, הרי מין הסתם רחבעם זאבי לא יוכל להתייחס להאשמות הבזויות האלו נגדו אז מה הטעם לעזאזל ב"תחקיר" הזה?!?!? מה בדיוק מטרת השידור הזה?!?!".

כהן, אף הגדיל לעשות והחליף את תמונת הפרופיל שלו בפייסבוק, לזו של רחבעם זאבי.

מעיריית אשקלון נמסר: "עם היוודע הדבר נשלח צוות מטעם העירייה לנקות את השלט ולהסיר את הכיתוב. במידה והדבר לא יצלח, יוסר השלט ויוזמן חדש במקומו. אנו רואים את מקרה הוונדליזם הנ"ל בחומרה ומודים לתושבים שהפנו את תשומת ליבנו לעניין. כמו כן תוגש תלונה במשטרה נגד האחראים למעשה".

במוצאי השבת, הגיעו עובדי מחלקת שפ"ע לרחוב רחבעם זאבי והחלו בעבודה להסרת הגרפיטי, לאחר מספר דקות הצליחו עובדי עיריית אשקלון, להחזיר את השלט לקדמותו.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות