Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום רביעי ה-24.04.24 ט"ז ניסן ה'תשפ"ד
ברוך דגו כובש את הראשון לזכות אשקלון. צילום באדיבות: one.

בדרך לליגת העל: הפועל אשקלון ניצחה 0-2 את לוד

הפועל אשקלון אירחה היום (שישי), באצטדיון העירוני באשקלון את בני לוד, במסגרת המחזור הראשון בפלייאוף העליון. ברוך דגו ועידן שריקי כבשו לאשקלון

קבוצת הכדורגל של הפועל אשקלון, אירחה היום (שישי), באצטדיון העירוני באשקלון את בני לוד, במסגרת המחזור הראשון בפלייאוף העליון של הליכה הלאומית.

המארחת הגיעה למשחק עם רצף בלתי נתפס של 14 משחקים ללא הפסד בליגה.

במחזור האחרון קבוצתו של יובל נעים ניצחה 0:1 את הפועל רמת גן והיא במקום השני ובמרחק של שבע נקודות מהמקום הראשון. מנגד, החבורה של סלימאן אזברגה סיימה בתיקו בשני המחזורים האחרונים והיא רוצה לעשות סנסציה ולנצח את הפועל אשקלון על מנת לטפס במעלה הטבלה.

דקה 15, הפועל אשקלון עלתה ל-0:1: יוני רביבו שיגר כדור קרן מדוד, שמצא את ראשו של ברוך דגו והאחרון נגח היטב לרשת של פלזנטל. שער שלישי העונה בליגה לקשר ורביעי בכל המסגרות.

דקה 38: התקפה מסוכנת למארחת. דייגו סאליס הרים כדור מצוין שמצא את מורד אבו ענזה, אך האחרון, משני מטרים בלבד, נגח רק לידיו של שוער המארחת, ליאור חידריאן.

אשקלון ירושת למחצית ביתרון 0-1.
במהלך ההפסקה, ערכו אוהדי הקבוצה, יחד עם הנהלת הפועל אשקלון מחווה לראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני להולדת בנו, ולרגל יום הולדתו החל מחר.
דקה 51: חיים איצרין נכנס אל הרחבה והכניס כדור רוחב מצוין אותו שריקי המשיך עם העקב היישר לידיו של שוערה של לוד, סתיו פלזנטל.

בדקה 82, הפועל אשקלון עלתה ל-0:2.

טעות חמורה של אביב חדד אפשרה למארחת להוביל שוב. הבלם לא הרחיק כדור מסוכן ועידן שריקי ניצל זאת כדי לשגר בעיטה חזקה מקרוב ולכבוש את שערו ה-14 העונה בליגה וה-18 בכל המסגרות.

עד לסיום, הצליחה הגנת הפועל אשקלון לשמור על רשת נקיה וניצה בסיום 0-2.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות