Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
בני הנוער באשקלון נלחמים בתופעת ה"שיימינג"

בני הנוער באשקלון נלחמים בתופעת ה"שיימינג"

בפגישה שהתקיימה בין הנהלת העיר למועצת הנוער העירונית, דנו בתופעת ה"שיימינג" ברשתות החברתיות, והועלו רעיונות להילחם בתופעה

הנהלת העירייה קיימה פגישה עם מועצת הנוער העירונית, במסגרתה הציגו בני הנוער בעיר מספר רעיונות, דנו יחד באירועי פורים הקרובים וסיכמו על שיתופי פעולה עתידיים.

במפגש נכחו מ"מ ראש העיר, אפי מור, סגן ראש העיר והממונה על הנוער, תומר גלאם, חברת המועצה והממונה על החינוך הבלתי פורמלי, מיריי אלטיט, ראש מינהל חינוך, אבי קמינסקי, מנהל אגף חינוך, יצחק בריגה, מנהל מחלקת תרבות, נוער וספורט, נמרוד גלנטה, מנהל מחלקת נוער, יעקב אטיאס, מנחת מועצת הנוער, דפנה ביטון, יו"ר פורום ההורים העירוני, סופי חוטובלי, יו"ר מועצת הנוער, עוז ריגר ובני נוער מבתי ספר שונים.

במהלך המפגש הציג יו"ר המועצה, עוז ריגר, את יום מנהיגות הנוער שיתקיים ב-27.3.16, בהשתתפות כלל מועצות התלמידים הבית ספריות, בנושא תופעת ה'שיימינג' ברשתות החברתיות. היום יכלול הרצאה של האנתרופולוג, תמיר לאון, המתמחה בתרבות הנוער. במהלך היום תיכתב אמנה עירונית בנושא ה'שיימינג' בשיתוף 'עיר ללא אלימות'.

בנוסף ביקש יו"ר המועצה לקיים דיון מקצועי כדי לקדם את עניין השכרת בית העם עבור פעילות נוער. כמו כן, נציגי בני הנוער העלו בדיון בקשה לקיים מסיבה עירונית גדולה לבני הנוער בחג פורים.

מ"מ ראש העיר, אפי מור, שיבח את בני הנוער על אופן הצגת הדברים והבטיח להקים צוות שייבחן קיום אירוע ייעודי בפורים עבורם.

"אני שמח לשבת כאן ולשמוע אתכם. הדרך שלכם נכונה ואתם מעלים דברים חשובים ביותר. נעשה הכל על מנת לסייע לכם ולקדם את הדברים שחשובים לכם. בשנה החולפת היו מספר רב של אירועים לבני הנוער ואנחנו מתכוונים להמשיך באותה המתכונת גם השנה. ככל שנעסיק אתכם באירועים חיוביים כך נרחיק אתכם מאירועי אלימות ומאירועים שליליים", אמר מור.

סגן ראש העיר והממונה על הנוער, תומר גלאם: "כממונה על הנוער אני גאה בכך שפעילויות רבות של הנוער באשקלון נלמדות ומתבצעות גם בערים אחרות. הנוער החליט השנה לקחת על עצמו ולסייע בנושא הפסקת השיימינג. נושא כאוב שיש לטפל בו במהירות. נסייע ככול הניתן להדיר תופעה זו. אני בטוח שמועצת הנוער באשקלון תפעל גם בשנה זו בשיתוף פעולה נפלא עם הנהלת העיר".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות