Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
חיים סופר. ישוב לתפקידו או יורחק לעוד 30 ימים?

המשטרה מבקשת להאריך את צו הרחקתו של מנכ"ל העירייה בעוד 30 ימים

המשטרה דורשת להאריך את ההרחקה של מנכ"ל העירייה, חיים סופר מהעירייה. פרקליטו של סופר בתגובה: "הבקשה היא מוגזמת ולא מידתית"

מחר הייתה אמורה להסתיים ההרחקה של מנכ"ל עיריית אשקלון, חיים סופר, מבניין עיריית אשקלון וכן מבניין החברה הכלכלית של אשקלון.

כזכור, לאחר שחרורו ממעצר בית, הורחק סופר למשך 30 יום, אלא שכעת, כך מפרסם הכתב דודי לוי, בדף הפייסבוק של "כאן דרום", כי המשטרה דורשת להאריך את ההרחקה ב-30 ימים נוספים.

נציגת המשטרה, רפ"ק ליאת שניידר, נימקה את הבקשה לבית המשפט בכך ש"שלב החקירה הגלויה הוביל להסתעפויות בחקירה".
נכון לעכשיו, מתכוון סופר להמשיך ולקיים את צו ההרחקה ולא להגיע לבניין העירייה או החכ"ל, עד שיתקיים דיון בנושא.

פרקליטו של סופר, עו"ד יאיר רגב, מסר בתגובה: "אנחנו נתנגד לבקשה להארכת הרחקתו של מר חיים סופר מנכ"ל עיריית אשקלון מבניין העירייה. הבקשה היא מוגזמת ולא מידתית. אנחנו מבינים את הצורך של המשטרה לחקור בחופשיות ובאין מפריע כל עד אולם יחד עם זאת ניתן לסייג את האיסור רק ליצירת קשר עם העדים או עם מחלקת ההנדסה. יש צורך לאזן בין יעילות החקירה לזכויות החשוד".

עוד הוסיף רגב: ""סופר אינו החשוד העיקרי בפרשה הזאת, מדובר רק בנספח לחקירה העיקרית ולכן לא ברורה הבקשה להארכת ההרחקה".

חיים סופר מסר בתגובה: "המשטרה משמשת כרגע כלי להפללה בידי אינטרסנטים פוליטיים, אשר מפנים לבדיקה כל שמועה פורחת ללא כל בסיס או חשד סביר. כל הארכה פוגעת באופן קשה בתושבים ובעובדי העירייה כאשר המשטרה משתפת פעולה עם גורמים פוליטיים המעוניינים לשתק את פעילות העירייה ולגרום נזק כלכלי לעיר. אין באמת צורך אמיתי בהרחקה ניתן לסייג את המגבלות כדי להשלים את החקירה".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות