Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
בני סכנין חוגגת על אשקלון. צילום: באדיבות one.

אשקלון הובסה 3-0 בסכנין

רבע גמר גביע המדינה בכדורגל: הפועל אשקלון הובסה באצטדיון דוחא 3-0 מול בני סכנין, במפגש הראשון מבין השניים לכרטיס לחצי גמר גביע המדינה

קבוצת הכדורגל של הפועל אשקלון, יצאה הערב (רביעי), לאצטדיון דוחא, למפגש הראשון מבין שניים, על הכרטיס לחצי גמר גביע המדינה.

הקבוצה של יובל נעים מחזיקה ברצף מרשים של שבעה משחקים ללא הפסד כשהיא מדורגת במקום החמישי בליגה הלאומית.

אחרי ה-0:2 על הפועל רמת גן בסיבוב הקודם, אשקלון מחפשת סנסציה בדמות הדחה של קבוצת

השופט, גיא ברגר, הוציא את המשחק לדרכו לעיני כ-2,000 צופים.

דקה 4: בני סכנין עלתה ל-0:1: שער משום מקום של המארחת. החבורה של יוסי אבוקסיס יצאה להתקפה המסוכנת הראשונה שלה במשחק, פיראס מוגרבי התנהל עם הכדור מחוץ לרחבה, התקדם מעט ושלח בעיטה מפתיעה מ-17 מטרים שפגעה במשקוף שערו של ליאור חדריעאן ונכנסה פנימה.

דקה 11: עוד התקפה טובה של סכנין. פריצה טובה של יובל אבידור לרחבה נמשכה עם מסירה לכיוונו של דייגו קאצ'ובה שהמשיך במסירה טובה לשלומי אזולאי, שניסה את כוחו בבעיטה מ-20 מטרים, אך לא מצא את המסגרת.

דקה 14: עוד התקפה מסוכנת מצד קבוצתו של יוסי אבוקסיס. אבידור הצליח להשיג כדור לא פשוט וחדר לרחבה, שיחרר לשלומי אזולאי שמסר אחורנית לסגס תאמבי שבעט בנגיעה, אך מעל המשקוף.

דקה 20: עוד הזדמנות נהדרת של שלומי אזולאי לא נוצלה. הפעם החלוץ הצליח להסתנן לרחבה אחרי שגבר על יאיר אזולאי ובעט בעיטה טובה מאוד, אך חדריאן הגיב היטב והדף את ההזדמנות המסוכנת.

דקה 23: הזדמנות ראשונה במשחק של אשקלון. יוסי אמר הצליח לנפק הרמה מצוינת לכיוון הרחבה, ניראל מחפוד הצליח להגיע לכדור ראשון, אך לא הצליח לכוונו לשער.

דקה 26: הלחץ של האורחת נמשך ושער של סייבו קוייטה נפסל. ברוך דגו הצליח להכניס כדור עומק פשוט נהדר, החלוץ קיבל אותו במרכז הרחבה ובעט פנימה. הקוון הניף את דגלו וסימן לנבדל.

דקה 30: הקצב הנהדר נמשך והפעם היה זה תורה של סכנין לאיים על השער. כדור כדור קרן מצוין מצא את פאס לא מכוסה, הבלם נגח לרוחב השער וז'אורז'יניו שחיכה במרחק של מטר מהשער פספס את הכדור שברח החוצה.

דקה 32: המארחת לא הרפתה מהשער של חדריאן והייתה קרובה להפיל את היתרון. שוב מוגרבי הפעלתן היה האיש המסוכן, החלוץ העביר כדור רוחב נהדר שהגיע לאזולאי שבעט מ-12 מטרים החוצה.

דקה 42: בני סכנין עלתה ל-0:2: אחרי התקפה נהדרת של המארחת שלא נוצלה, עם חדירה נהדרת של וונדרסון ובעיטה אדירה של אבידור אותה הציל חדריאן, הכדור הוגבה לרחבת אשקלון והפעם ז'אורז'יניו היה מרוכז ונגח פנימה בסיוע הקורה.

מחצית שנייה
דקה 52: אשקלון ניסתה לאיים לראשונה במחצית השנייה על שערו של קנדיל, אך הבעיטה החזקה של יוסי אמר מכ-18 מטרים אלכסונית חלפה גבוה מעל השער של סכנין.

דקה 60: עוד הזדמנות נהדרת של בני סכנין כמעט ומצאה את הרשת. בעיטת יעף של סגס תאמבי מ-20 מטרים מצאה את ליאור חדריאן עירני והשוער עם זינוק מרשים הדף את הכדור החוצה.

דקה 62:בני סכנין עלתה ל-0:3: הפעם תאמבי כבר לא נכשל מול חדריאן. הכדור הגיע למרכז הרחבה, הקשר לא התבלבל ומקרוב הכניע את שוער אשקלון חסר האונים.

עד לסיום המשחק, עסקו שחקני אשקלון בעיקר בתפילה לסיום המשחק.

חניכיו של יובל נעים נראו חסרי אונים, חסרי כושר גופני וחסרי יכולת ל"דגדג" את הקבוצה המארחת מליגת העל.

סכנין מנצחת בסיום 3-0 ולא מותירה שום סיכוי להפועל אשקלון להעפיל לחצי הגמר.

משחק הגומלין שיערך בעוד כשלושה שבועות, יהיה לפרוטוקול בלבד.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות