Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
אשקלון הוצגה כעיר תיירות בתערוכת התיירות הבינלאומית

אשקלון הוצגה בתערוכת התיירות הבינלאומית

בתערוכת התיירות הבינלאומית השנתית של ישראל שהתקיימה בגני התערוכה - גם לאשקלון היתה נציגות. העיר שווקה כיעד תיירותי מושך מבקרים מהארץ ומהעולם

השבוע התקיימה בגני התערוכה בתל-אביב תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית של ישראל ובמסגרתה הקימה חטיבת התיירות בחברה הכלכלית ביתן מיוחד ומרשים שנועד למצב את אשקלון כיעד תיירותי המושך מבקרים רבים מהארץ ומחו"ל.

עשרות אלפי מבקרים, חברות תיירות הפועלות מול השוק הבינלאומי ומשווקות חבילות תיור בישראל, סוכני נסיעות ומורי דרך פקדו את הביתן של אשקלון, מידי יום, הביעו התפעלות מההיצע שיש לעיר בתחום והתרשמו לטובה מיתרונותיה הרבים.

בתערוכה הציגו למעלה מ-50 מדינות ומאות מציגים מתחום התיירות בישראל, כשאשקלון אחת מהן.

מנהלת חטיבת התיירות של אשקלון, אפרת צחור: "תערוכת IMTM היא תערוכת התיירות הגדולה ביותר בישראל ומיצוב אשקלון כעיר תיירות בתנופה הינו מהלך חשוב ביותר לחשיפת העיר לענף התיירות. צוות המציגים בביתן היה מרשים ביותר וכלל תיירנים כמו 'קרלסברג', מרכז הכנסים, חברת ההפלגות 'מצב הרוח', המרינה, מדריכי טיולים ועוד. ההירתמות של התיירנים הייתה חלק משמעותי בהצלחת הביתן. מהתגובות הרבות שקיבלנו, אין ספק כי אשקלון עולה על מפת התיירות בישראל ומהווה אתר אטרקטיבי חדש בענף התיירות".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות