Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-20.04.24 י"ב ניסן ה'תשפ"ד
סרחיו אלבחרי. עזב במפתיע את אשקלון וטס לאמן בקטאר.

בלעדי בלעדי: עזב את אשקלון, החל לאמן ילדים בקטאר

סרחיו אלבחרי, מאמן הכדורגל והבעלים של בית הספר לכדורגל דרום אמריקאי באשקלון, עזב במפתיע את הארץ ונחת במדינה המוסלמית קטאר, שם יאמן ילדים

הורים וילדים מבית הספר לכדורגל "דרום אמריקאי", בניהולו של המאמן סרחיו אלבחרי, נדהמו לגלות בתחילת השבוע, כי המאמן ביטל את כל האימונים, סגר את בית הספר, בחר לנתק טלפונים, להתנתק מהרשתות החברתיות ולעזוב במפתיע את הארץ, יחד עם משפחתו.

ביום חמישי שעבר, סיים סרחיו אלבחרי, את אימון קבוצת הילדים שלו במגרש הכדורגל במתנ"ס וולדנברג, ומה שקרה בדקות שלאחר האימון, לא העריך אף אחד, כאילו לקוח מסרט דרמה שובר קופות.

סרחיו, סיים את האימון, נסע לביתו, והחל לארוז את חפציו, בדרכו, יחד עם משפחתו, לשדה התעופה בן גוריון. המטרה: לעזוב את הארץ.

ל'אשקלון ניוז' נודע כי משפחתו של סרחיו, עלתה על הטיסה לארגנטינה, שם היא תתמקם ותחל את חייה החדשים, בעוד סרחיו עשה דרכו לקטאר, המדינה המוסלמית, בה הוא צפוי לאמן ילדים, ולהצמיח את דור הכדורגלנים הבא בחצי האי ערב.

סרחיו, נחשב למאמן כדורגל מוערך, שידע להטמיע את יסודות המשחק בעיקר בקרב ילדים.

הוא היה נוסע להשתלמויות במועדונים גדולים כמו באירן מינכן, פנרבחצ'ה וברצלונה, ואף היה עורך מחנות אימונים בברצלונה, לילדי המועדון.

ככל הנראה, המעבר של סרחיו לקטאר, נעוצה בעובדה כי הקבוצה הקטלונית מברצלונה, היא זו שהמליצה עליו אצל הספונסרים מקטאר.

בטרם, עשה את הצעד המפתיע ועזב את הארץ, השאיר סרחיו, את יתרת הכסף שגבה מההורים עד סוף השנה- כך שנשללה האפשרות כי היה שותף לתרגיל עוקץ.

"סרחיו, היה בחור הוגן והגון, מאמן מצוין שהילדים אהבו מאוד, הוא היה מורה מצוין לכדורגל, במיוחד לדור הצעיר. העזיבה המפתיעה שלו, הותירה את כולנו המומים". אמרו הורים שרשמו את ילדיהם לחוג הכדורגל של סרחיו.

בדף הפייסבוק שלו, כתב סרחיו, בטרם ירד מהארץ: "אחרי תקופה כל כך ארוכה שהעירייה, ראש העיר, מנהל המחלקה לספורט ועוד כמה אנשים בכדורגל הישראלי הקשו עליי". כך פתח סרחיו דבריו והמשיך: "יש דברים יותר גרועים.. בגלל זה החלטתי להגיד כן להצעת עבודה בקאטר. לא יכולתי להודיע להרבה אנשים כי הכל קרה באופן פתאומי ואתמול לא אמרתי כלום כדי שלא יהיה לי קשה מידי להיפרד מהילדים. כל מי שנתן צ'קים, תבטלו אותם בדחיפות כי היו צ'קים דחויים. חלק מהאנשים קיבלו כסף מזומן, עוד חלק יתקשרו אליהם היום או ביום ראשון כדי שגם יקבלו. וכל השאר הגדול צריכים לפנות למשרד של מרכז הספורט העירוני כי השארתי הרבה מעטפות עם צ'קים וכסף מזומן.

בסיום דבריו כתב סרחיו: "אני מתנצל מול כולם ואני מאחל לכם וגם לילדים רק דברים טובים. אני אוהב אתכם ומעכשיו אני חייב להתנתק מהכל פייסבוק, ווטסאפ, וכו.. בגלל הביטחון שלנו.. כי כמו שאני אמרתי כרגע אנחנו טסים לקטאר".

בשל החשש לחייו, ומהפחד שייחשף כיהודי המועסק בלב חצי האי ערב, התנתק סרחיו מכל האמצעים שהיו ברשותו ליצירת קשר.

גם אנחנו, במערכת 'אשקלון ניוז', ניסינו להשיג את תגובתו של סרחיו אלבחרי, לצעד המפתיע והדרמתי שעשה, אך כל ניסיונותינו עלו בתוהו.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות