Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
הקואליציה התכנסה לקבל עדכונים, בצל פרשת שמעוני.

אשקלון: ממלא מקום ראש העיר כינס את הקואליציה

ממלא מקום ראש עיריית אשקלון, אפי מור, כינס ברביעי בערב, ישיבת קואליציה ובה נתן סקירה על התנהלות העירייה בשבוע שחלף ובימים שיבואו בצל הפרשה

פרשת שמעוני- היום התשיעי!

ממלא מקום ראש עיריית אשקלון, אפי מור, זימן הערב (רביעי), את כל חברי הקואליציה, לדיון באולם הישיבות, בקומה הרביעית בבניין העירייה.

מור, שיזם את המפגש, נתן סקירה על התנהלות העירייה בשבוע האחרון, שבוע בו נעדר ראש העירייה, הנתון במעצר.

במקביל, עדכן מור את חבריו לספסל הקואליציה, על התנהלות העירייה בשבוע הקרוב, עם היעדרם של ראש העירייה, איתמר שמעוני ומנכ"ל העירייה, חיים סופר, שנעצר אתמול ובית המשפט האריך את מעצרו עד יום ראשון.

מור: "בכל סיטואציה, אני ממשיך דרכו של איתמר, אנחנו מתכוננים לעובדה שאיתמר חוזר, אך גם אם לא, אני אמשיך להנהיג את תנועת 'אשקלון תנצח'.

עוד אמר מור: "המטרה כעת לשרת התושבים על הצד הטוב ביותר, אני כאן בכדי לבצע את תפקיד ראש העיר, עד שאיתמר חוזר, בכל שלב, אעביר לו את שרביט ההנהגה"

גם לגבי הפרשה, התייחס מור ואמר: "אני סומך על רשויות החוק בעיניים עצומות, ונותן למשטרה את כל הכלים לבצע את חקירתה עד תום".

חברי הקואליציה, להם ניתנה גם זכות הדיבור, אמרו פה אחד כי "כולם עם איתמר ומחזקים אותו, חשוב בזמנים קשים אלו לתת לו תמיכה, כמו כן חשובה הייתה הפגישה היום, לשמוע ממקור ראשון על התפתחויות הפרשה ולא דרך אמצעי התקשורת".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות