Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
אשקלון יורדת מנוצחת בביתה 2-1 להפועל פ"ת. צילום: באדיבות ONE.

הפועל אשקלון הפסידה בבית 2-1 להפועל פ"ת

הפועל אשקלון אירחה היום (שישי), באצטדיון העירוני באשקלון את הפועל פ"ת, במסגרת הליגה הלאומית והפסידה 2-1. אוהדים קראו למאמן יובל נעים להתפטר

קבוצת הכדורגל של הפועל אשקלון אירחה היום (שישי), באצטדיון העירוני באשקלון את הפועל פתח תקווה, במסגרת המחזור ה-11 בליגה הלאומית.

מאמן הפועל אשקלון, יובל נעים, שניצח באמצע השבוע את הפועל קטמון בתוצאה 1-3, בחר לפתוח את המשחק מול הפועל פ"ת בהרכב הבא:
הפועל אשקלון: גליל בן שאנן, חיים איצרין, יאיר אזולאי, יורגן קולין, אסי בוזגלו (קובי בן חמו, 33'), ירדו אבוחצירא (רודי חדד, 65'), שי רביבו, ניר נחום, עידן שריקי, ניראל מחפוד וג'יאנלוקה מריה.

המשחק שהועבר בשידור ישיר בערוץ 5+LIVE, יצא לדרך וזימן כבר בדקה ה-4, יתרון ראשון לקבוצה האורחת.

טעות ענקית של שוער אשקלון, גליל בן שאנן כמעט עלתה לקבוצתו בפיגור מוקדם.

השוער נכשל בהרחקת הכדור ובן אז'ובל השתלט על הכדור 20 מטרים מהשער. החלוץ בעו והשוער הדף, ליאור אסולין עט על הכדור החוזר ובעט שוב אך גם הפעם בן שאנן היה מוכן.

בדקה ה-20: כדור קרן של שי רביבו, קשר אשקלון הסתובב כל הדרך אל השער אך נחת על הרשת העליונה של אוראל כהן.

בדקה ה-26: נסיון יפה של אשקלון כמעט והביא לה את שער היתרון. שי רביבו הגביה כדור חופשי נהדר לרחבה, ג'יאנלוקה מריה השתלט על הכדור השתחרר לבעיטה ושחרר כדור שטוח אותו גל בראל, בלם פתח תקווה הצליח להדוף ברגלו.

בדקה ה-39: אשקלון הייתה קרובה לעלות ליתרון. פריצה של עידן שריקי לרחבת פתח תקווה המשיכה במסירת רוחב של הקשר לניראל מחפוד, אך הבעיטה של האחרון הייתה למרכז השער ואוראל כהן הדף ברגלו.

המחצית הראשונה והמשעממת הסתיימה בתיקו ללא שערים.

אל המחצית השנייה, עלו הקבוצות במטרה לעלות ראשונים ללוח התוצאות.

בדקה ה-52: הפועל פתח תקווה הייתה קרובה מאוד להשיג את שער היתרון. הגבהה של ויקי כחלון בכדור חופשי לרחבה מצאה את הראש של ברנקו מיכאילוביץ', גליל בן שאנן יצא גרוע וקשר פתח תקווה נגח את הכדור לשער ריק אך פספס את המסגרת.

בדקה ה-62: הפועל אשקלון עלתה ל-0:1: כדור קרן של שי רביבו הגיע לראשו של חיים איצרין הבלם, שעלה גבוה מעל כל שחקני ההגנה של פתח תקווה ונגח כדור חזק מחמישה מטרים פנימה.

בדקה ה-66: הפועל פתח תקווה השוותה ל-1:1: תגובה מהירה של המלאבס. מתן בליטקסה המחליף שלח כדור רוחב מדויק לעומק רחבת אשקלון ובן אז'ובל מול שער חשוף לא התבלבל וכבש שער קליל.

בדקה ה-71: המשחק התעורר לחיים. עוד טעות גדולה בהגנת המקומיים. כדור שהורחק בצורה לא טובה הגיע לרגליו של פלורין אקים שמסר כדור עומק לאסולין שבעט בנגיעה אחת אך מצא את בן שאנן מוכן ומזומן.

בדקה ה-75: הפועל פתח תקווה עלתה ל-1:2: הפועל פתח תקווה זכתה לבעיטת עונשין מ-11 מטרים אחרי עבירה ברחבה. בן אז'בל ניגש לבעוט והכניע בקלות את גליל בן שאנן רק בהזדמנות השנייה אחרי שהחמיץ את הפנדל.

בדקה ה-86: הזדמנות ענקית של פלורין אקים להכריע את המשחק פוספסה ברשלנות. הקשר הרומני קיבל כדור עומק ודהר על פני 40 מטרים לכיוון השער של בן שאנן. במצב של 1 על 1 עם השוער שיחרר בעיטה שטוחה שפגעה רק בקורה.

עד לסיום, לא הצליחו שחקני הפועל אשקלון למצוא את הרשת ולכפות שיוויון בתוצאה המשחק, והפועל פתח תקווה החלה לחגוג על כר הדשא, מיד עם שריקת הסיום של השופט עמית אלנקווה.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות