Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שלישי ה-23.04.24 ט"ו ניסן ה'תשפ"ד
יורם סופר ואבי כריסי. זה שנכנס וזה שיוצא.

חבר מועצה חדש: רמי סופר החליף את אבי כריסי

בהמשך להסכם קואליציוני שסוכם בינהם במהלך הבחירות, רמי סופר, החליף היום (שני), את אבי כריסי בישיבת מועצת העיר שהתכנסה בבניין העירייה

מועצת העיר אשקלון התכנסה היום (שני), לישיבת מועצה מן המניין והתרעננה בחבר מועצה חדש, רמי סופר, שנכנס במקומו של אבי כריסי.

כניסתו של סופר, כחבר מועצה מן המניין היא במסגרת הסכם הרוטציה בין חבר המועצה, אבי כריסי, לבין רמי סופר מספר 2 ברשימתו.

כידוע, השניים רצו בבחירות ברשימה משותפת "עיר אחת". בסופו של דבר הם הצליחו להכניס מנדט אחד למועצה, וקבעו הסכם רוטציה ביניהם.

אבי כריסי היה ממונה על ההשכלה הגבוהה, וכעת המועצה אמורה לאשר העברת סמכויות אלו לסופר, שבישיבתו הראשונה סביב שולחן המועצה, היווה אופוזיציה עבור ראש העיר, והצביע נגד, יחד עם חברי האופוזיציה בכל הנושאים שעלו לסדר היום.

בישיבת המועצה, כשהוא נרגש מהמעמד, אמר רמי סופר: "אני מגיע למועצת העיר מלא מוטיבציה להמשיך ולעשות לטובת התושבים. גם כשלא הייתי חבר מועצה עדיין פעלתי למען הקהילה".

חבר המועצה היוצא, אבי כריסי אמר: "הסכמים צריך לכבד, רמי סופר הוא פעיל חברתי נמרץ. ביננו לא היה הסכם חתום, אלה על סמך מילה. אנחנו לא באים לשמור על הכסא אלה לטובת עשייה למען התושבים ולמען הקהילה. אני בטוח שרמי ימשיך את דרכי ואת העשיה שהתחלתי. מאחל לו הצלחה רבה".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות