Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
יובל נעים, מאבד המון נקודות.

הפועל אשקלון הפסידה בחוץ 1-0 לאחי נצרת

הפועל אשקלון יצאה היום (שישי) למשחק חוץ בעילוט, נגד אחי נצרת. משחק חלש של חניכיו של יובל נעים שהציגו שוב את אי היכולת להבקיע וספגו בדקה ה-73

קבוצת הכדורגל של הפועל אשקלון, יצאה היום (שישי) לאצטדיון בעילוט, למשחק חוץ, במסגרת המחזור השישי של הליגה הלאומית בכדורגל, מול אחי נצרת.

הרבה לפני שהמשחק יצאה לדרך, בשעה 16:00, ניסה ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, לדחות את המשחק במספר ימים, זאת בטענה שהמצב המתוח מצריך הפעלת שיקול דעת.

אלא ששמעוני פנה להתאחדות לכדורגל ולא למנהלת, שהיא זו האמונה בין השאר על הליגה הלאומית.

במקביל, שמעוני פנה לגורמי משטרה במחוז צפון, והם הבטיחו שהמשחק יעבור בשלום.

בלי קשר, במנהלת שוחחו עם המשטרה ואנשי נצרת והם ציינו כי מבחינתם הכל מתנהל כרגיל ואין שום בעיה.

לפני תחילת המשחק נשמע שמעוני מתוח ואמר: "מקווה שזה יעבור בשלום. דיברתי עם המאמן והשחקנים, ואני מאחל להם בהצלחה ושהכל יהיה ספורטיבי. חבל שהמשחק מתקיים".

מנכ"ל המנהלת אורן חסון אמר בתגובה: "אנחנו פועלים לפי פקודת משטרת ישראל. לא נמסר לנו שום מידע חדש ממשטרת ישראל שמונע את קיום המשחק"

מאמן הפועל אשקלון, יובל נעים, לא ייחס חשיבות רבה לביטול המשחק ונערך למשחק כרגיל, כאשר פתח את המשחק בהרכב שכלל את: גליל בן-שנן, ניר נחום, יורגן קולין, אבי מלכה, חיים איצרין, ברוך דגו, קובי בן-חמו, ירדן אבוחצירה, רודי חדד, עידן שריקי וניראל מחפוד.

מחצית ראשונה ירודה, ראו אוהדים בודדים שנסעו מאשקלון לצפון וללא הזדמנויות של ממש להבקיע שער.

המחצית השניה היתה העתק כמעט מדויק למשחק האנמי של חניכיו של יובל נעים.

בדקה ה-73, המארחים מאחי נצרת עולים ליתרון ראשון, לאחר התקפה מתפרצת שבסיומה מצליח עוביידה אבו רביע לכבוש ולהעלות את קבוצתו ל-1:0.

עד לסיום המשחק, הוכיחה שוב ושוב הפועל אשקלון, כי לקבוצה לא מעט נקודות חולשה, בראש ובראשונה בחלק הקדמי, שלא מצליח לייצר מצבים לגולים ולא מצליח לכבוש. בסיום: הפועל אשקלון מפסידה 1:0,

בעקבות ההפסד, הפועל אשקלון התדרדרה למקום התשיעי בטבלה, בטרם ננעל המחזור השישי.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות