Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
אשקלון: חונכים 12 גני ילדים חדשים

אשקלון: חונכים 12 גני ילדים חדשים

עיריית אשקלון, חנכה עם פתיחת שנת הלימודים, לא פחות מ-12 גני ילדים חדשים לגילאי 3-5 ובסטנדרטים הגבוהים ביותר

ראש העיר, איתמר שמעוני, חנך את גני 'אלון' החדשים בשכונת 'פארק אלון' ועוד 10 גנים חדשים ברחובות 'קדש' ו'דוד בוזגלו' בשכונת 'ברנע'.

בחנוכת הגנים השתתפו ממלא מקום ראש העיר, תומר גלאם, סגן ראש העיר, אפי מור, המשנה לראש העיר, שבתאי צור, המשנה לראש העיר, סופה ביילין, חבר המועצה והממונה על החינוך, יעקב אביטן, חברי המועצה, יוסי כהן ושרה זכריה, מנכ"ל העירייה, חיים סופר, ראש מינהל החינוך, אבי קמינסקי, מנהל אגף החינוך, יצחק בריגה, מנהלת מחלקת גני ילדים, ליז כהן, גננות וילדי הגנים.

מדובר ב-12 גנים חדשים לגילאי 3-5, שהוקמו בחודשים האחרונים כחלק מ-32 גני ילדים חדשים שנבנו ברחבי העיר בחודשים האחרונים במסגרת המהפכה בחינוך שאשקלון עוברת.

"ילדים יקרים, יחד עם חברי המועצה שיושבים לידי, החלטנו שצריך לבנות לכם גנים מרווחים, נעימים, קרובים לבית ומצוידים במיטב המתקנים המתקדמים. כל זה כדי שתגיעו לגן בשמחה, תרגישו בו בנוח, תלמדו ותצליחו. אני גאה בכם ורוצה לאחל לכם שנה טובה ומבורכת", אמר ראש העיר.

הילדים, שלא הצליחו להסתיר את התרגשותם מהמעמד ומהאורחים הנכבדים, הודו להם בקטע שירה קצר. הגננות הודו גם הן לכל העוסקים במלאכה על ההשקעה הניכרת בחינוך. "זו הזדמנות נהדרת לברך על פועלך ועשייתך הרבה בתחום החינוך בעיר ובגני הילדים בפרט. כל אלו תורמים לקידום ופיתוח ילדי העיר, ואין לנו ספק, אנשי החינוך בשיתוף ההורי, כי תראה את שכרך בדור העתיד", אמרה אחת מהן.

בתוך כך, בשבוע שעבר חנך ראש העיר את בית הספר 'אילנות' שעבר שיפוץ ושדרוג מסיבי במקביל לשני בתי ספר נוספים, נוף ים א' ונוף ים ב'.

"תנופת הבינוי והפיתוח במערכת החינוך באשקלון לא פסחה גם על בתי הספר הוותיקים בעיר. אני מודע לעובדה שאנחנו רק בראשית הדרך וישנם
עוד מוסדות חינוך רבים המשוועים לשיפוץ. אני מבטיח שגם אם זה ייקח קצת זמן, נגיע בסופו של דבר לכולם", אמר ראש העיר.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות