Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
מתכננת מחוז דרום במשרד הפנים בפגישת עבודה באשקלון

מתכננת מחוז דרום במשרד הפנים בפגישת עבודה באשקלון

מתכננת מחוז דרום במשרד הפנים, אליסה סיביר הגיעה לאשקלון וקיימה פגישה עם ראש העיר, איתמר שמעוני, שהציג בפניה את התוכניות לפיתוח העיר

ראש העיר, איתמר שמעוני, קיים פגישת עבודה עם מתכננת מחוז דרום במשרד הפנים, אליסה סיביר במטרה להציג בפניה את התוכניות לפיתוח העיר.

בפגישה נכחו גם מ"מ ראש העיר, תומר גלאם, מנכ"ל העירייה, חיים סופר, גזברית העירייה, נחמה שריקי, היועצת המשפטית של העירייה, עו"ד הילה רווח, מהנדס העיר, דוד ירון, אדריכל העיר, אריק ברששת וצוות מחוז דרום במשרד הפנים.

במהלך הפגישה הציג ראש העיר את הסכם הגג הגדול במדינה הצפוי להיחתם בקרוב וכולל הקמת 30,000 יחידות דיור בצפון העיר ובמזרחה, את הגידול האורבני העתידי, התוכניות לפיתוח רצועת החוף, פרויקטים להתחדשות עירונית, הקמת פארק תעשייה והייטק ועוד.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "אחרי שתוכנית מאושרת לביצוע, לאחריות הניהולית יש משמעות גדולה ולכן העבודה המשותפת בין העירייה לבין המחוז היא חשובה מאוד. יש לנו תוכניות גדולות בתחומים רבים, דיור בכל רחבי העיר, תחבורה, תעסוקה ולא פחות חשוב הוא הקמת מוזיאון לתולדות העיר. אנו מודעים לכך שנוצרת תחרות בסוגיית הבאת התושבים לעיר, בעקבות ההתפתחות שלה, ואנחנו משקיעים בכך חשיבה רבה. אחד הדברים שעומדים לזכותנו כרגע זה יוקר המחיה שאצלנו הוא נמוך יחסית לעומת מקומות אחרים".

מתכננת מחוז דרום במשרד הפנים, אליסה סיביר: "במשך שנים לא הייתה בעיר תנופת בניה מורגשת ופתאום יש אנחנו עדים לתוכניות מרחיקות טווח וזה תמיד משמח. יש בעיר הזו הכל בכדי להיות עיר מובילה. אשקלון היא מעין פנינה, משדרת חמימות שאין בערים אחרות. אני חושבת שאתם, כרשות, צריכים לתת דגש על העיר העתיקה כיוון שאנשים רבים מחפשים לראות היסטוריה ולבקר במקומות שכאלה. לצד התוכניות העתידיות חייבים לשמר את העתיקות ואת הדברים היפים הקיימים בעיר כמו הירידה לים בכביש בן גוריון".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות