Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
אשקלון סופגת הפסד מול מכבי הרצליה. צילום באדיבות: ONE

הפועל אשקלון הפסידה בחוץ 3-2 למכבי הרצליה

הפועל אשקלון יצאה בשישי, למשחק חוץ מול מכבי הרצליה, במסגרת המחזור ה-4 בליגה הלאומית. הרצליה עלתה שלוש פעמים ליתרון וניצחה בסיום 2-3

המחזור הרביעי של הליגה הלאומית ישוחק היום (שישי) ויפגיש למשחק מרתק את הפועל אשקלון מול מכבי הרצליה.

ניצחון של הפועל אשקלון, יכול להעלות בפעם הראשונה את הקבוצה של יובל נעים לראש הטבלה, לפחות באופן זמני.

מנגד, מכבי הרצליה, שהפסידה בשני המחזורים האחרונים, תנסה לשבור את המאזן השלילי דווקא מול הפועל אשקלון.

באשקלון מקווים להיות ממוקמים בסיום המחזור הרביעי בפסגת הטבלה ואחרי הניצחון על הפועל ירושלים ביום שני האחרון, יובל נעים ושחקניו לא יפספסו הזדמנות מצוינת להיצמד לפסגה.

שופט המשחק, אוראל גרינפלד הוציא את המשחק לדרך וכבר בדקה 9, מכבי הרצליה עלתה ל-0:1.

מגן הפועל אשקלון, אבי מלכה ביצע עבירה על ג'ורדן פושה על סף הרחבה.

אופיר עמרם לקח את כדור העונשין ובעט מ-17 מטרים כדור שטוח לפינה הרחוקה שחלף על פני כולם בדרך אל הרשת.

דקה 10: כרטיס צהוב נשלף לעברו של אסי בוזגלו לאחר שנכנס לתיקול מסוכן ופגע במרסלו קראבליו.

דקה 22: קובי בן חמו ראה גם הוא את הצהוב מגרינפלד. אשקלון מתקשה לאיים על שערו של אבי איבגי.

דקה 26: הזדמנות גדולה להרצליה להכפיל את התוצאה הסתיימה בשתי הצלות הירואיות. לירון אלימלך קיבל כדור ופרץ לרחבה, שם נותר מול גליל בן שאנן שהדף את הבעיטה שלו, הכדור הגיע היישר לרגליו של פושה שניסה בעיטה נוספת מעשרה מטרים אך אסי בוזגלו מנע שער כאשר הרחיק את הכדור מהקו בנגיחה.

דקה 32: אשקלון רושמת איום משמעותי ראשון על השער. קובי בן חמו קיבל כדור על סף הרחבה בצד ימין, הטעה את השומר שלו, עבר אותו והשאיר כדור אחורה לניראל מחפוד שבעט מ-16 מטרים כדור למרכז השער שם עמד איבגי שקלט אותו.

דקה 34: הקצב התעורר. פושה קיבל כדור ארוך, פרץ לרחבה מזווית קשה ניסה לאיים על השער אך פגש רק הרשת החיצונית.

דקה 37: גם אשקלון הצליחה לדחוף קדימה. רודי חדד ניסה לאיים על השער מ-25 מטרים אך איבגי היה במקום. שלוש דקות לאחר מכן, נגיעת יד של גל דביר העניקה כדור חופשי לאשקלון מקצה הרחבה. חדד חיפש את המסגרת אבל בעט כדור חלש לידיו של איבגי.

דקה 43: אלימלך ספג כרטיס צהוב. דקה לאחר מכן, שי רביבו הרים כדור חופשי מסוכן לעבר הרחבה ממרחק של כשלושים מטרים, איבגי שיצא אל הכדור פספס אותו באוויר וכמעט שהוא נכנס אל תוך שערו אך חלף סמוך לקורה, יצא החוצה וסימן את סוף המחצית הראשונה.

אל המחצית השנייה עלו שני המאמנים כשהם לא עורכים אף חילוף בהרכב קבוצתם.

דקה 54, אשקלון איזנה ל-1:1: האורחת חזרה למשחק. קרן של רביבו מצאה ברחבה את ברוך דגו שנגח פנימה מחמישה מטרים והכניע את איבגי. דקה לאחר מכן, שוער הרצליה ספג צהוב אחרי דיבורים מיותרים עם גרינפלד.

דקה 58: מתפרצת של אשקלון כמעט והסתיימה בשער. רביבו קיבל כדור ארוך ונותר לבדו מול איבגי שיצא לעברו מחוץ לשערו. במקום לבעוט, רביבו התמהמה ומסר כדור רוחב לחדד שבעט מ-18 מטר כדור שפגע באחד משחקני ההגנה והורחק. פספוס גדול.

דקה 59, הרצליה עלתה ל-1:2: שאבו יכול לחייך, עמרם פשוט לוהט. כדור ארוך של דור הלוי הגיע לקשר, שהמשיך לעבר הרחבה, ומול בן שאנן גלגל לפינה הרחוקה ופנימה. צמד נהדר לעמרם.

אשקלון לא מוותרת. ניראל מחפוד פרץ באגף שמאל, העביר מסירת רוחב לברוך דגו שהשאיר לעידן שריקי והחלוץ שלח את הכדור לרשת מעשרים מטרים.

רגע לפני שריקת הפתיחה, מכבי הרצליה נועצת את השער השלישי לרשתו של גליל בן שנן ועולה ל-2-3.

ג'ורדן פושה, השחקן הטוב במגרש, זכה גם לכבוש את שער הניצחון לזכות קבוצתו ולהקנות למכבי הרצליה, הישג עצום וניצחון חשוב בתוצאה 2-3.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות