Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
שושי בויטום. מנהלת החטיבה העליונה בבית הספר לאמנויות באשקלון.

אשקלון: שושי בויטום, מונתה למנהלת החטיבה העליונה בבית הספר לאמנויות

שושי בויטום, תושבת אשקלון, מונתה למנהלת החטיבה העליונה של בית הספר לאמנויות באשקלון. בויטום: "העבודה עם ילדים זו שליחות, אתן את כל כולי"

מנהלת חדשה לחטיבה העליונה בבית הספר 'אומנויות': שושי בויטום (42), ילידת ותושבת אשקלון, נבחרה אמש לשמש כמנהלת החטיבה העליונה.

בויטום, בעלת תואר ראשון בערבית ותואר שני בניהול מערכות חינוך, החלה את דרכה בבית הספר כמורה חיילת ובמשך 25 שנה שימשה כמורה לערבית, מחנכת כיתה ולאחרונה אף שימשה כרכזת בגרויות וחטיבה עליונה.

זו השנה הראשונה שניהול בית הספר מתחלק לניהול יסודי ולניהול חטיבה עליונה, דבר שהיה צריך להיעשות לפני שנים רבות, מאחר ולבית הספר שני סמלי מוסד.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "אני שמח על הבחירה בשושי לתפקיד. היא למעשה המנהלת הראשונה של החטיבה העליונה בבית הספר ואני בטוח שניסיונה העשיר, היכרותה עם התלמידים ועצם היותה תושבת אשקלון, יביאו לה הצלחה רבה ולנו, גאווה גדולה".

המנהלת, שושי בויטום: "אף אדם לא מגיע למעמד זה או אחר ללא עזרה ותמיכה של אחרים וגם אני עשיתי זאת בעזרתם של אנשים רבים וטובים ובהם צוות חינוכי, הורים ותלמידים. יש מאחורי צוות מדהים שיחד איתו נקדם את בית הספר וכשתבחר מנהלת ליסודי, נדאג לעבוד יחד ולהצעיד את בית הספר קדימה כמקשה אחת".

עוד הוסיפה בויטום: "בית ספר 'אומנויות', מעבר להיותו בית בשבילי, הוא מקום להנחלת ערכים לצד כשרון ואומנות ואת זה אדאג לשמר ולהעצים. העבודה עם ילדים בשבילי זו שליחות ואתן את כל כולי לתפקיד ולתלמידים".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות