Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
אשקלון: עמותת "אור ירוק" ערכו סיור בבתי הספר

אשקלון: עמותת "אור ירוק" ערכו סיור בבתי הספר

מתנדבי מועדון אשקלון של עמותת "אור ירוק" ומטה הבטיחות בדרכים העירוני, יצאו לסיור מפגעים בסביבת בתי הספר באשקלון, לקראת החזרה לספסל הלימודים

לקראת תחילת שנת הלימודים, יצאו מתנדבי מועדון אשקלון של עמותת אור ירוק לסיור מפגעי בטיחות במוסדות החינוך ברחבי העיר, בכדי לוודא כי לקראת חזרתם של התלמידים לבתי הספר, הם חפים ממפגעי בטיחות.

הבדיקה נערכה בשיתוף מטה הבטיחות העירוני והעומדת בראשו רותי אטיאס.

בבדיקה נמצא בית הספר "מעיין חיים ושלום" תקין ומוכן בטיחותית לתלמידים בשנת הלימודים החדשה.

בבי"ס "דקל" , לעומת זאת, נמצא כי אין מעבר חציה ליד בית הספר ואין שילוט ותמרורים המתאימים לסביבת בית הספר כמו "זהירות ילדים בדרך".

על פי המטה העירוני לבטיחות בדרכים באשקלון, כל הליקויים שנמצאו טופלו על ידי מחלקת האחזקה, סימוני הכביש בכל העיר יחודשו לפני פתיחת השנה ותמרורים דהויים יוחלפו.

על פי נתוני עמותת אור ירוק המבוססים על נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בשנת 2014 נהרגו 57 ילדים ובני נוער (גילאי 0-19) בתאונות דרכים בישראל.

עוד עולה מהנתונים כי 364 ילדים ובני נוער נפגעו בתאונות דרכים באורח קשה וכ- 4,600 נפצעו באורח קל.

מעמותת 'אור ירוק' נמסר: "השמירה על סביבת בית הספר, בה מבלים הילדים מידי יום, כסביבה תקינה ובטיחותית, הינה מרכיב מרכזי וחשוב בשמירה על ביטחונם ובמאמץ להפחתת מספר הילדים הנפגעים בכבישים. על הרשויות לוודא כי סביבת בית הספר בטוחה לתלמידים וכוללת מעברי חציה צבועים שילוט מתאים ואמצעי ריסון מהירות סביב בית הספר".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות