Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
אלדד פוקס. מנהל טכנולוגיות ראשי בוואלה! NEWS

סיפור הצלחה: מאשקלון NEWS לסמנכ"ל טכנולוגיות ראשי בוואלה! NEWS

אלדד פוקס,27, מאשקלון, מי שפיתח ובנה את אתר האינטרנט של אשקלון ניוז, מונה בתחילת החודש לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות בכיר בוואלה! NEWS מקבוצת בזק

אלדד פוקס,27, תושב אשקלון, מונה לסמנכ"ל טכנולוגיות ראשי (CTO), ב'וואלה! NEWS', תפקיד בדרג הניהולי הבכיר של החברה, במקומו של שגיא שוורץ שפרש אחרי 14 שנה מהתפקיד.

פוקס, שפיתח בשנת 2006 את אתר האינטרנט של אשקלון ניוז, שימש ב-5 השנים האחרונות במספר תפקידים בחטיבת הפיתוח בוואלה.

בתפקידו האחרון, שימש פוקס כמנהל מחלקת פיתוח של וואלה! NEWS, אתר החדשות הישראלי, המופעל על ידי חברת "וואלה תקשורת" מקבוצת בזק.

"וואלה!" הוא האתר הישראלי הנצפה ביותר בארץ ופוקס, יהיה אחראי על השינויים הטכנולוגיים, בהם פיתוח דף הבית וערוצי התוכן, והמעבר לאתר רספונסיבי.

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!news בירך את פוקס והוסיף כי "וואלה!news עומדת בפני אתגרים חדשים ומנועי צמיחה עסקיים המבוססים על טכנולוגיות חדשות . אלדד מהווה תוספת חשובה לצוות ההנהלה הבכירה של וואלה!news ואני מאחל לו הצלחה בתפקיד. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לשגיא על עבודתו המסורה בחברה ולאחל לו בהצלחה בהמשך דרכו."

אלדד פוקס, שהתבשר על מינויו, אמר ל'אשקלון ניוז': " אני רוצה בראש ובראשונה להודות ל'אשקלון ניוז' שהיה לי לבית חם ונתן לי את הבמה הראשונה, החופש והיצירתיות לפרוח".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות