Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-20.04.24 י"ב ניסן ה'תשפ"ד
המשפחתונים באשקלון עוברים לניהול זכיין פרטי

המשפחתונים באשקלון עוברים לניהול זכיין פרטי

עמותת 'נאות מגלית', נבחרה על ידי משרד הכלכלה ותעניק מענה איכותי ומקצועי בתחום החינוך לגיל הרך ובהדרגה יגדיל את מספר המשפחתונים הפועלים בעיר

לאחר בחינה של הדברים ובשיתוף אגף הרווחה והשירותים החברתיים בעירייה, הוחלט כי המשפחתונים בעיר ינוהלו על ידי עמותת 'נאות מגלית', שנבחרה במכרז על ידי משרד הכלכלה.

מדובר במהלך שישדרג ויפתח את המשפחתונים בעיר, ובו בזמן יבטיח את המשך תנאי הסבסוד הגבוהים מאחר ומדובר בזכיין שנבחר על ידי המשרד הממשלתי.

ההחלטה להעביר את ניהול המשפחתונים לזכיין נובעת מתוך רצון של הרשות להבטיח פיתוח והרחבה של השירותים הקיימים כיום לגיל הרך, בפרט במשפחתונים.

שיטת ההפעלה תישאר זהה לחלוטין אך תבטיח תשתית מקצועית רחבה יותר.

כך למשל, יעניק הזכיין מענה מקצועי ואיכותי לתחום, יגדיל את מספר המשפחתונים, יעניק שירותי תמיכה רבים למנהלות המשפחתונים ובין היתר, ידאג עבורן גם לליווי מקצועי שכולל השתתפות בכנסים, הדרכות והכשרות.

כיום פועלים בעיר 32 משפחתונים המנוהלים על ידי מטפלות בבתים פרטיים, ובהם כחמישה ילדים, בני חצי שנה עד שלוש.

לכל המשפחתונים יש הכרה ממשרד הכלכלה, דבר המאפשר לאימהות עובדות לקבל החזרים כספיים עבור רישום הילדים.

מנהל אגף הרווחה והשירותים החברתיים, מזל לוי: "מדובר בזכיין, שמשרד הכלכלה בחר, שמומחה בפיתוח מסגרות ושירותים לגיל הרך ומפעיל משפחתונים ומעונות ברשויות שונות ברחבי הארץ. השאיפה היא שעם תחילת המעבר לזכיין פרטי יגדל מספר המשפחתונים ובכך יינתן מענה בפריסה רחבה יותר לאימהות עובדות".

בתוך כך, ביום רביעי הקרוב (19.08) תיערך פגישת היכרות בין הזכיין הנבחר למטפלות המשפחתונים, במהלכה יציגו הצדדים את ה'אני מאמין' שלהם ואת עקרונות העבודה למען פעילות משותפת, פורייה ומוצלחת שבבסיסה חינוך איכותי והולם לילדי המשפחתונים.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות