Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
עו"ד אבי חימי, יגיע לאשקלון ביוזמתו של עו"ד אלעד דנוך.

עו"ד אבי חימי יתארח באשקלון וירצה במסגרת "פלילי על הבר"

עו"ד אבי חימי, מבכירי המשפטנים הפליליים בישראל, יתארח מחר (שני) במסעדת זיארה באשקלון, במסגרת סדרת ההרצאות "פלילי על הבר" שיזם עו"ד אלעד דנוך

ביום שני (17.8) יגיע עורך הדין אבי חימי לאשקלון, בכדי להתארח בסדרת ההרצאות 'פלילי על הבר', הנערכת על ידי פורום הצעירים במחוז הדרום בלשכת עורכי הדין.

מטרת הסדרה פרי יוזמתו של עו"ד אלעד דנוך, חבר ועד המחוז והמועצה הארצית היא לחשוף את ציבור עורכי הדין לדמויות בכירות בעולם המשפט, באווירה משוחררת ונעימה ותוך מיזוג בין המישור המקצועי לתרבותי.

רק לפני כשבועיים הגיעו עשרות פרקליטים ל'דאנקיז' בבאר שבע, לשמוע את עו"ד יורם שפטל מספר אנקדוטות מקריירה ארוכה ועונה לשאלות, בין היתר גם על לקוחו המפורסם - ג'ון דמיאניוק, בערב שלרוב הדעות הוכתר בהצלחה.

עו"ד אבי חימי נולד וגדל בקרית שמונה, במשפחה בת שבעה אחים ואחיות. הוריו וחמישה מאחיו עלו ממרוקו והתיישבו בקריית שמונה בשנת 1956, ואילו אבי ושניים מאחיו נולדו בארץ.

כאשר סיים תואר ראשון באוניברסיטת תלאביב, התקבל להתמחות בבית משפט השלום בנתניה.

מיד לאחר הסמכתו, פתח משרד עורכי דין עצמאי, המתמקד בתחום הפלילי והצווארון הלבן. במהלך הקריירה המקצועית שלו ייצג חימי משפחות פשע וכן מספר תיקים מתוקשרים, בהם זיכוי משלושה ניסיונות רצח בפרשת 'הבלרוסים'; ייצוג השר לשעבר, שלמה בניזרי, בבקשה לדיון נוסף בעליון; ייצוגו של מוטי מלכה, ראש עיריית קרית מלאכי לשעבר, והגעה להסדר טיעון בעניינו.

בדירוג עורכי הדין של שנת 2014, אותו מקיימת מדי שנה החברה הבינלאומית 'דן אנד ברדסריט', זכה משרדו של חימי להתברג בצמרת הדירוג מבין עורכי הדין העוסקים בתחום הפלילי בישראל.

מאז 2011 משמש עו"ד חימי כיו"ר הפורום הפלילי הארצי בלשכת עורכי הדין, ומהשנה כממונה מחוז מרכז בלשכת עורכי הדין.

במסגרת ההרצאה הפתוחה ללא עלות לציבור עורכי הדין, ואשר תתקיים ביום שני בשעה 18:30 במרפסת של מסעדת 'זיארה', ידבר עו"ד חימי על אבני דרך בדרכו של הפרקליט, על סודות החקירה הנגדית ועל תחנות חייו מהילדות בקריית שמונה ועד לפסגת עולם המשפט הפלילי בישראל.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות