Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
חופי אשקלון - הזולים והמרווחים ביותר בארץ

חופי אשקלון - הזולים והמרווחים ביותר בארץ

בדיקה שערכה עמותת 'צלול' בסוף יולי 2015 בעשרים חופים לאורך רצועות החוף ברחבי הארץ, העלתה כי חופי אשקלון מצטיינים במחירים ובצפיפות

בדיקה שערכה עמותת 'צלול' בסוף יולי 2015 בעשרים חופים לאורך רצועות החוף ברחבי הארץ, העלתה כי חופי אשקלון מצטיינים בשני הפרמטרים, מחירים בדוכני המזון והשכרת ציוד וצפיפות.

ממצאי הבדיקה מעלים כי המחיר הנמוך ביותר לבקבוק מים נמצא בחוף דלילה - 5 שקלים בלבד כאשר הממוצע עומד על 9 שקלים לבקבוק.

אם תוסיפו עוד 5 שקלים תוכלו ליהנות מקרטיב בחוף דלילה בעוד ישנם חופים בהם נמכרים קרטיבים ב-7 שקלים.

מחיר השכרת כיסא הוא 5 שקלים, נמוך בהרבה מהממוצע בחופים שעומד על 10 שקלים.

שמשייה ומיטת שיזוף יעלו באשקלון 10 שקלים כל אחת - מחיר נמוך יחסית לשאר החופים שנבדקו. ואם חשקה נפשכם באבטיח קר בחוף 'דלילה' שלמו עליו 15 שקלים בלבד לעומת 36-39 בנתניה, הרצליה ותל אביב.

גם בסוגיית הצפיפות בחופים, חוף דלילה באשקלון הוא בין הפנויים ביותר מכיסאות כך שנותר לרווחת מתרחצים, שאינם רוצים לשלם עבור כיסא.

זוהי תוצאה של שינויים עקרוניים שהנהיג ראש העיר, איתמר שמעוני, בתחום הפיקוח על המחירים בחופים והיא נכנסה לתוקף כבר בעונת הרחצה הנוכחית.

עם פתיחתה בחודש אפריל האחרון הוכנסו מספר חידושים ושינויים שנועדו לשדרג את חוויית הבילוי בחופי הרחצה בעיר. בכל אחד מחמשת החופים בעיר הוצב מזנון למכירת מזון ומשקאות במחירים מפוקחים. כמו כן באי החוף יכולים ליהנות מהשכרת כיסאות ושמשיות במחירים מוזלים, כפי שעולה ממצאי בדיקת 'צלול'.

"עשרות אלפים מתושבי אשקלון והסביבה מצביעים ברגליים מידי יום ובעיקר בסופי השבוע, ומוכיחים שהפיקוח על המחירים והסדר בחופים היו נחוצים. אני שמח שאנחנו מובילים בתחום

זה כי השינוי בתפיסה לא היה קל. עברנו ימים לא פשוטים, גורמי פשע ניסו להרתיע אותנו על ידי הצתת המזנונים אבל לא ויתרנו. הנתונים האלו הם תוצאה של מלחמה עיקשת ומתמשכת. אני עומד על כך שהבילוי בחופי הים היפים והמדהימים שלנו ימשיך ויהיה חוויה נעימה ומהנה לכל באי החוף", אמר ראש העיר.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות