Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-27.04.24 י"ט ניסן ה'תשפ"ד
ראש העיר בפגישה עם מנהלי בתי הספר היסודיים באשקלון.

יוזמה חדשה: הקמת פורטל חינוך עירוני באשקלון

עיריית אשקלון תשיק בקרוב פורטל חינוכי, שירכז תחתיו את כל האתרים הפעילים של הרשות ובתי הספר ויתרום משמעותית להנגשת המידע החינוכי לציבור

בתחילת השבוע, פתח ראש העיר, איתמר שמעוני, את סדר יומו בפגישה עם חבר מנהלי בתי הספר היסודיים בעיר: יו"ר חבר המנהלים ומנהל בית הספר 'נווה ציון', מוטי סיבוני, מנהל בית ספר 'בית יחזקאל', אייל חסאן, מנהלת בית ספר נוף ים ב', מלי אמבר, מנהל בית ספר ארלוזורוב, אריאל סעדון ומנהלת בית ספר 'מוריה', רונית סקיזדה. בפגישה נכחו גם מנכ"ל העירייה, חיים סופר, ראש מינהל החינוך, אבי קמינסקי ומנהל אגף החינוך, יצחק בריגה.

המפגש נועד לבחון יחד דרכים לקידום מערכת החינוך העירונית, לזהות צרכים משותפים וכן לשמוע מהמנהלים על התחושות שלהם, ולסייע במתן פתרונות יעילים ומהירים לסוגיות שונות.

בין הנושאים שהועלו וקיבלו אור ירוק מראש העיר: קיום פורום חשיבה, דיון וייעוץ בנושאים שונים שעל סדר היום עם חבר המנהלים בתכיפות שתקבע מראש, והקמת פורטל חינוך עירוני שירכז תחתיו את כל האתרים הפעילים של הרשות ובתי הספר, דבר שיתרום משמעותית להנגשת המידע החינוכי לציבור.

כמו-כן, הועלו הצעות לסיוע בתגבור לימודי בבתי הספר על ידי סייעות, תומכות הוראה ו/או שעות רוחב ושעות פרטניות והקמת מנגנון ליווי למנהלים חדשים, כאשר חבר המנהלים ימנה מלווה לכל מנהל חדש ואילו הרשות תסייע בליווי מקצועי בנושאים שייבחרו על ידי המנהלים.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "השקענו הרבה, הסטנו תקציבים ולקחנו הלוואות כדי לממן בניית תשתיות למערכת החינוך. למעשה, הכפלנו את כמות הגנים שהייתה בעיר וגם את כמות כיתות הלימוד. אני מרגיש שנכנסו לקצב מהיר והכיוון הוא טוב. אבל במקביל, אני רוצה לשמוע מכם ולהקשיב לכם כדי לדעת מה אתם מרגישים, מה אתם צריכים ומה ההצעות שלהם לשיפור. אני כבר אומר שבשלב הראשון, אחרי המפגש הזה איתכם, צריך להקים תוכנית אב למערכת החינוך, עם יעדים, מדדים ובקרה".

ראש מינהל החינוך, אבי קמינסקי: "המפגש הזה חשוב מאוד. המנהלים הם המוטיב במרכזי, הם המג"דים של מערכת החינוך. המנהל נמצא במרכז העשייה, בלב הקהילה, דרכו ואיתו יוצאים לדרך שיתופי הפעולה. ראיתי מנהלי בתי ספר מדהימים וזה נראה מבטיח. אנחנו בשלב של צידוד מערכות, וזה לוקח זמן עד שבסופו של דבר המערכת מתאזנת. אני שמח שהקשר עם המנהלים חזק ומשמעותי, והוא למעשה מהווה את האבן הראשונה והבסיסית במארג החינוך העירוני".

יו"ר חבר המנהלים, מוטי סיבוני: "המטרה שלנו היא לדאוג למנהלים בצורה המקצועית ביותר. באשקלון 11 מנהלים חדשים, 7 מנהלים נכנסים השנה ו-4 נכנסו בשנה שעברה. נפגשנו עם כל אחד מהם ואנחנו מלווים אותם על מנת שירגישו חלק מהקבוצה. אני רוצה לברך על שיתוף הפעולה המוצלח עם המינהל, יש לנו אוזן קשבת שם ואני מודה גם על המפגש הזה".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות