Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
החל מהשבוע הבא: חניה בתשלום גם ליד העירייה.

שימו לב: החל מהשבוע הבא חנייה בתשלום גם ליד העירייה

בשבוע הבא, חנייה בתשלום גם במרכז נפתי (סמוך לעירייה). לרשות הנהגים עומדת חנייה ללא תשלום במגרש הסמוך לאיצטדיון העירוני ובסמוך לספרייה

מרשות החנייה נמסר השבוע כי במהלך חודש יוני האחרון החנו את רכבם בכחול-לבן כ-30,000 תושבים, שהשתמשו במכונות התשלום ובאפליקציות החנייה השונות, רק עשרה אחוזים מהם שילמו עבור החנייה, והיתר נהנו מחנייה חינם למשך שעתיים.

הנתונים מתייחסים לחנייה בתשלום בחניון 'יד לבנים' וברחוב 'אלי כהן'.

המספרים הגבוהים, המגיעים חודשיים בלבד לאחר תחילת הפרוייקט, מעידים כי הנושא הוטמע היטב בקרב התושבים ובעלי העסקים המבינים כעת את יתרונות הסדרת החנייה בתשלום.

מסקר שערכה חברת 'CR קשרי קהילה' בחודש מאי האחרון בקרב בעלי עסקים ברחוב 'הגבורה', עולה כי הם מבינים שחנייה בתשלום תייצר תחלופה גבוהה של כלי רכב וקונים והגעת ציבור הלקוחות בנוחות לבתי העסק שלהם.

בתוך כך, בעוד כשבועיים, החל מיום ראשון, 19.07.15, יתרחב פרויקט החנייה בתשלום ויכלול מאותו מועד גם את המרכז הנפתי והמיקומים הבאים יסומנו אף הם בכחול-לבן: החנייה העילית בסמוך לקניון 'גירון', החנייה בסמוך למרכז קניות YOU, החנייה בסמוך לבניין רשויות המס, החנייה מאחורי בנק הפועלים והחנייה מאחורי בניין העירייה.

לרשות הנהגים עומדת חנייה ללא תשלום במגרש הסמוך לאיצטדיון העירוני ובסמוך לספרייה העירונית.

גם באזורים אלו, השעתיים הראשונות של החנייה תהיינה פטורות תשלום. החל מהשעה השלישית התעריף יעמוד על 5.70 ש"ח לכל שעה נוספת. שעות החנייה בתשלום הינן בימים א'-ה' בין השעות 07:00-19:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 07:00-13:00.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות