Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-28.03.24 י"ח אדר ב' ה'תשפ"ד
איתמר שמעוני ורמי לוי קובעים את המזוזה לסניף החדש באשקלון.

אשקלון: נפתח סניף רמי לוי באזור התעשייה הדרומי

רשת רמי לוי- שיווק השקמה, פתחה את שעריה בסניף החדש שממוקם באזור התעשייה הדרומי באשקלון. ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני קבע את המזוזה

לאחר חודשים ארוכים, נפתח הסניף הסניף ה-33 של רשת המרכולים 'רמי לוי' באזור התעשייה הדרומי של אשקלון. הסניף משתרע על שטח של 2500 מטר ויעסיק כ- 200 עובדים, כולם תושבי אשקלון.

בפתיחה החגיגית השתתפו ראש העיר, איתמר שמעוני, סגנו, אפי מור, מ"מ ראש העיר, תומר גלאם, איש העסקים, רמי לוי, מפקד כיבוי האש תחנת אשקלון, מנהלי הסניפים ומנהלים ברשת, רבנים ותושבי אשקלון.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "ברוכים הבאים לאשקלון, זהו יום חג לעיר עם פתיחתו של הסניף החדש של 'רמי לוי'. אשקלון נמצאת במקום הראשון בהגירה חיובית אליה ואנו משקעים רבות בפיתוח העיר בכלל ואזור התעשייה הדרומי בפרט. אני בטוח שהסניף החדש יפריח את אזור התעשייה וימשוך אליו קונים רבים, לשם כך נדאג שהתחבורה הציבורית לכאן תהיה זמינה ונוחה. אני רוצה להודות לעובדי מנהל ההנדסה בעיירה שסייעו רבות לכך לקידומו של הסניף ואני קורא לכל התושבים להגיע ולקנות כאן".

איש העסקים, רמי לוי: "אני רוצה להודות לכל מי שעסק במלאכה. באתי לאשקלון לשרת את תושבי העיר וזוהי זכות גדולה עבורי לפתוח כאן סניף חדש, שיעסיק עובדים, כולם תושבי העיר. בחרתי לפתוח דווקא כאן בדרום העיר את הסניף החדש שלנו כי אני מאמין במקומות האלו ומאמין ביכולתם להצליח. אני רוצה להודות לך, איתמר שמעוני ,על כך שאתה ראש עיר מיוחד ושעזרת לסובב את הגלגלים כדי שהפרויקט ייצא לפועל. זה לא מובן מאליו ועל כך תודה ובהצלחה לכולנו".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות