Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-28.03.24 י"ח אדר ב' ה'תשפ"ד
ניסאן. אלופת החופים לשנת 2014. מי תזכה השנה?

כדורגל חופים באשקלון ליגת החופים של אשקלון יוצאת היום לדרך בחוף בר כוכבא

ליגת כדורגל החופים של אשקלון, בחסות קרלסברג, יוצאת היום (שישי) לדרך. שמונה קבוצות יתמודדו על התואר "אלופת החופים 2015". גל לייבוביץ ישפוט

ליגת כדורגל החופים של אשקלון בחסות קרלסברג, תצא בשישי לדרך. שמונה קבוצות, מחולקות לשני בתים, יתמודדו על התואר "אלופת החופים לשנת 2015".

גל לייבוביץ' ינהל וישפוט את הליגה. שישי, 15:00, חוף בר כוכבא הקיץ נפתח רשמית

אחרי שבועות רבים של ציפייה, ליגת כדורגל חופים של אשקלון, תצא בשישי לדרך, עם שריקת הפתיחה של שופט ליגת העל, גל לייבוביץ'.

חודש ימים של כדורגל חופים מסקרן ומרתק צפוי לקהל האשקלוני, שיגיע מידי שישי לחוף בר כוכבא בעיר.

אחרי שקרלסברג בחרה להעניק חסות ראשית לליגת החופים ורשת המזון יינות ביתן בחרה להעניק זו השנה התשיעית את החסות המשנית, מרחצאות חמי יואב תשתף גם כן פעולה ותעניק יום פינוק, לזוכה, ורשת האסתטיקה הרפואית סקין קליניק תעניק שובר ע"ס 500 למקום השני.

ההכנות תמו, שמונה קבוצות כבר הבטיחו את השתתפותם בטורניר וכמו כן גם החברות שיעניקו את חסותם למפעל הלוהט של הקיץ.

מלבד מוסיקה טובה בהנחייתו של רמי טל, על החול החם אמורים להתפתח משחקים מעניינים שילוו בלא מעט שערים, כפי שהסטטיסטיקה כבר נהגה להראות בשנים האחרונות.

הבאנו לכם סקירה קצרה על הקבוצות, השחקנים והציפיות לתואר הנכסף: "אלופת החופים לשנת 2015".

שם הקבוצה: ניסאן
צבע תלבושת: לבן

אלופת החופים אשתקד, מגיעה לטורניר של קיץ 2015 עם מטרה אחת ברורה לא לאבד את תואר האלופה.

הקבוצה שבנה עידן טרבלסי, השוער, הבעלים והקפטן של ניסאן, מבוססת רובה ככולה על שחקני העונה הקודמת, עם חיזוקים משמעותיים בנקודות מפתח.

סגל השחקנים של קבוצת ניסאן: עידן טרבלסי, יוסי מכלוף, אלירן ז'אנו, שגיא עיני, אביחי אזולאי, רותם מיטב, הראל כחלון, אסי בלדוסה ואורן פחימה.

שם הקבוצה: סיטונאות רחמים
צבע תלבושת: לבן

מאז תחילתו של הטורניר הנפלא הזה באשקלון, מקומה של סיטונאות רחמים נכלל בטבעיות.

עונה תשיעית של סיטונאות רחמים בטורניר ולה מסורת רבת גביעים.

גם השנה, כפי שניתן להבחין בטרום כל עונה, הקבוצה המצוינת של מוטי אמזלג פייבוריטית להגיע למשחק הגמר ואף להניף את הגביע.

אם נזכור את העובדה שבעונה שעברה הם הפסידו רק במשחק הגמר, אז העונה חל רענון בסגל הקבוצה, רענון שככל הנראה יגרום לכולם להבין שהמטרה של סיטונאות רחמים ברורה: להניף את הגביע.

סגל השחקנים של קבוצת סיטונאות רחמים: מוטי אמזלג בשער, דודו בן שושן, חיים מלכה, דודו אזולאי, יחיאל צגאי, דקל כחלון ועוד'.

שם הקבוצה: קרלסברג
צבע תלבושת: ירוק

קרלסברג, נותנת החסות הרשמית לליגת החופים באשקלון מציבה העונה קבוצה מעט שונה.

לא כזאת שנהגה להשתתף בכל שנה בטורניר, אלה קבוצה המבוססת על טהרת יוצאי אתיופיה.

הקפטן, שלומי יחיא החליט העונה לערוך מתיחת פנים בסגל הקבוצה ובנה קבוצה אנונימית שיכולה לאיים בשקט אך עם המון כושר גופני על תואר האלופה.

סגל השחקנים של קבוצת קרלסברג: יצחק ברוק, בבאי ימהרן, טגבו ימהרן, יאטאיו טרקה, יוסי טרקה, יוני מנגינסטו ועוד.

שם הקבוצה: תריסי אדל אור / צמיגי המילניום
צבע תלבושת: שחור

הקבוצה שנוטלת חלק בטורניר זו הפעם הראשונה, מגיעה אליו למודת ניסיון, בעיקר בזכות סגל השחקנים הרחב שלה, שהניף לא פעם את גביע החופים.

סגל הקבוצה, שהשתתף כמעט בכל הטורנירים שהתקיימו, למד היטב את חוקי המשחק והחליט העונה, ביוזמה משותפת של שלומי חייט ועומרי סבח: להעניק את חסותם ולהציב קבוצה אחת חזקה: תריסי אדל אור / צמיגי המילניום.

סגל השחקנים של קבוצת תריסי אדל אור / צמיגי המילניום: אשר אלחרר, אושרי סויסה, יקיר גרינשטיין, אסי כהן, אסף קראווני, דודו שמריז, עומרי סבח ודודו בוזגלו.

שם הקבוצה: ג'ט לק
צבע תלבושת: צהוב שחור

ג'ט לק, הגלידרייה הכי יפה באשקלון, שנפתחה אתמול, במתחם הסיקס פאק בברנע, מציבה קבוצת כדורגל שאולי תעניק לבעלים עידו כנפי, גביע זהב ולא כזה העשוי מוופל.

הקבוצה שרק בעונה החולפת השתתפה לראשונה במפעל ליגת החופים, הפיקה את הלקחים מהעונה שעברה והציבה לעצמה מטרה אחת העונה. להעפיל לגמר.

הקבוצה של ברק בריגה, יחד עם הקפטן מאיר וייס, ינסו להוכיח שתגלית הטורניר בעונה הקודמת, היא לא בגדר הפתעה חד פעמית ותוכיח שיש לקבוצה מה למכור בטורניר החופים.

סגל השחקנים של קבוצת ג'ט לק: שלומי מלול, אלכס צ'יפרון, מאיר וייס, שלום אזרד, דניאל מוזס משה אברה, ערן תעסה ויהודה כהן.

שם הקבוצה: סקין קליניק / גלובוס סנטר
צבע תלבושת: אדום

סגל השחקנים של קבוצת של סקין קליניק / גלובוס סנטר, ותיק במפעל ליגת החופים ומשנה לשנה מצליח קפטן הקבוצה, אלמוג אמין, לשנות במעט את הסגל ולהבטיח אט אט את המקום בין ארבע הגדולות.

העונה, שמו לעצמם קבוצת סקיו קליניק / גלובוס סנטר , מטרה אחת ברורה, השתתפות בגמר ליגת החופים, עם פזילה משמעותית לעבר הגביע.

סגל השחקנים של קבוצת סקין קליניק / גלובוס סנטר: כפיר פרץ, ניר כהן, שלום שמילה, שמעון וענונו, איתי אפרים, אייל דיין ועידן מכלוף.

שם הקבוצה: תענוגים / קרית האקדמיה
צבע תלבושת: ירוק

זה מספר שנים משתתפת הקבוצה של הקפטן מעיין בטיטו, בטורניר ליגת החופים באשקלון ואף הפכה לא פעם להפתעת טורניר, עם כמה שחקנים שהפכו במהרה לתגליות הטורניר.

העונה, עם הרוח הגבית שמעניקים הספונסרים: רועי סעדון, ממסעדת תענוגים שבמושב מבקיעים יחד עם אורלי נחום, מקריית האקדמיה, לקפטן מעיין בטיטו ולקבוצתו, יכולים להוות לשובר שיוויון בהעפלה לפלייאוף ואף לפזול לעבר הגביע.

סגל השחקנים של תענוגים/ קרית האקדמיה: מעיין בטיטו, טל מדר, שניר בטיטו, שלומי חג'ג', עדן מוסבי, שמואל לוי, אורן חג'ג'.

שם הקבוצה: קוויק סטופ / המאפה של רונה
צבע תלבושת: צהוב זוהר

השחקן שזכה הכי הרבה פעמים בתואר מלך השערים של ליגת החופים באשקלון, החליט העונה, לפתוח קבוצה על טהרת שלומי גואטה.

קוויק סטופ, העסק המשפחתי של משפחת גואטה נרתם להעניק את החסות ויחד עם המאפה של רונה, הקימו קבוצה מעניינת ומפתיעה.

סגל הקבוצה שבנה שלומי גואטה, מורכב בעיקר מכאלה שנטלו חלק בקבוצת הפועל אשקלון, המגיעים מכר הדשא אל מגרש החול. השחקנים ינסו לעשות את הבלתי נתפס גביע בעונת הבכורה ותואר נוסף של מלך השערים לקפטן הקבוצה.

סגל שחקני הקבוצה של קוויק סטופ / המאפה של רונה: ניר אמסלם בשער, שלומי גואטה, מאיר גבאי, שליו אילוז, ישראל בונפיטו, דן מזל ועוד.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות