Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
מסיבת עיתונאים בנושא אירועי הקיץ באשקלון.

אירועי הקיץ באשקלון: הולך להיות חם

ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, כינס מסיבת עיתונאים וחשף את אירועי הקיץ: המגלשה הגדולה בעולם, לילה לבן, רוקדים בטיילת ופעילויות בשכונות

השבוע קיים ראש העיר, איתמר שמעוני, בלשכתו, מסיבת עיתונאים לחשיפת אירועי הקיץ בעיר במהלך החודשים הקרובים. בישיבה נכחו גם חבר המועצה והממונה על האירועים, משה אטיאס, מנכ"ל העירייה, חיים סופר, מנכ"ל החברה הכלכלית, גלעד אורן ומנהלת חטיבת האירועים בחברה הכלכלית, נטלי ברקאי.

בפתח דבריו סקר ראש העיר את אירועי הקיץ הצפויים לתושבי העיר בשכונות, בגינות הציבוריות, לאורך הטיילת ובמרינה.

"השנה, שמרנו על האירועים בשכונות וגם על אירועים לאורך רצועת החוף וכפי שתיווכחו, אין יום שאין בו מה לעשות. בקיץ שעבר חווינו ימים לא קלים. הפעם יש לנו ההזדמנות לצאת ולחגוג עם יציאתם של אלפי ילדים ובני נוער לחופש הגדול, לו הם כל-כך מצפים", הסביר ראש העיר.

"נפתח את הקיץ באירועי 'לילה לבן', ב-02.07.15, במספר מוקדים ברחבי העיר. החל מהשעה 21:00 נעיר את אשקלון עם אירועי קולינריה, מופעי סטנד-אפ, חגיגה ים-תיכונית ומסיבה ענקית בשיתוף מועדון 'החתול והכלב'. אחת האטרקציות של הקיץ הזה תהיה 'גולשים על אשקלון', מגלשה ענקית שתיפרש לאורך של מאות מטרים ותפעל למשך יומיים בסוף חודש יולי. חוויה יוצאת דופן, שלא תשאיר אף אחד יבש.

"בנוסף כאמור, נקיים אירועים בשכונות, אירוע לציבור הדתי ובכל יום שישי 'מנטה שוק' במתחם המרינה. לא נשכח גם את פסטיבל 'דרום עולה', שנקיים זו השנה השנייה בטיילת. אמנים מהשורה הראשונה במופעים לילדים, נוער ומבוגרים, סדנאות ועשרות דוכנים תוצרת הדרום. כל אלו ועוד יהיו פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום. ובאמצע חודש ספטמבר נארח את מלך המוזיקה הישראלית, שלמה ארצי, במופע מדהים באמפי הגן הלאומי. בקיצור, את הקיץ הזה חוגגים באשקלון".

חבר המועצה והממונה על האירועים, משה אטיאס: "אירועי הקיץ באשקלון הולכים להשאיר
אתכם עם טעם של עוד. כממונה על האירועים, אני מבטיח לכם שזה הולך להיות הקיץ הטוב ביותר שאשקלון ידעה. כבר בשלב התכנון חשבנו על כל אחד ואחת מכם ותוכלו לראות זאת בחוברת שלפניכם. אז בין אם אתם מעדיפים להשתתף במסיבת אוזניות, לצפות בסרט תחת כיפת השמיים, לעשות זומבה בטיילת או לטייל בין דוכני בריאות ואוכל ססגוניים - העיקר שאת הקיץ הזה תעשו באשקלון".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות