Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
ראש העיר בסיור בתחנת הכוח הפרטית "דוראד" באשקלון

ראש העיר סייר בתחנת הכוח הפרטית "דוראד" באשקלון

ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני ערך סיור בתחנת הכוח הפרטית "דוראד" באשקלון ובהמשך ייפגש עם מנכ"ל החברה על מנת לבחון שיתופי פעולה אפשריים

בתחילת השבוע, התקיים סיור בתחנת הכוח הפרטית 'דוראד', הפועלת מזה שנה, באזור התעשייה הדרומי באשקלון.

הסיור התקיים במעמד ראש העיר, איתמר שמעוני, המשנה לראש העיר והממונה על התעשייה והמסחר, שבתאי צור, המשנה לראש העיר והממונה על איכות הסביבה, יורם שפר, מנכ"ל העירייה, חיים סופר, סמנכ"ל החברה הכלכלית, אורן חדד, מנהלת חטיבת התיירות, אפרת צחור, יו"ר ההנהלה, יוסי פלד ומנכ"ל החברה, אלי אסולין.

במסגרת הסיור הציג אסולין את פעילות החברה, המייצרת חשמל ומספקת אותו לצרכני קצה פרטיים, ואת רצונם להתפתח ולהרחיב את המפעל, מה שיביא בסופו של דבר להוזלה משמעותית של עלויות החשמל.

כמו כן, הוצגו התוכניות להקמת מרכז מבקרים, כחלק מחשיפת המקום ופעילותו, שיהווה גם אטרקציה תיירותית.

במסגרת תרומה לקהילה, מימנה החברה לפני כשלושה חודשים, סלילת כביש גישה לבעלי צרכים מיוחדים במרכז הטניס באשקלון.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "התחנה צפויה לחולל שינוי של ממש במשק האנרגיה בישראל עם ייצור חשמל בהיקפים גדולים באמצעות גז טבעי. החברה כבר החלה לשרת לקוחות מהגדולים במשק. אנו מברכים על קיומו של המיזם הייחודי הזה באשקלון, שיכול להפחית משמעותית את זיהום האוויר ולייצר עשרות מקומות עבודה חדשים עבור תושבי העיר".

בסיום הסיור החליטו ראש העיר ומנכ"ל החברה על קיום פגישת עבודה במטרה לבחון שיתופי פעולה אפשריים בין הרשות לחברה ודרכים לקדמם.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות