Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
המרכז לטניס באשקלון אירח את ילדי "כנפיים של קרמבו"

המרכז לטניס באשקלון אירח את ילדי "כנפיים של קרמבו"

50 ילדים בעלי צרכים מיוחדים ו-100 חונכים זכו לכמה שעות של כיף בשיתוף פעולה של המרכז לטניס בישראל עם תנועת הנוער ואיגוד הטניס

אירוע ספורטיבי, מיוחד במינו, התקיים במרכז לטניס בישראל - אשקלון כאשר 50 ילדים בעלי צרכים מיוחדים ו-100 חונכים התארחו בפעילות משותפת של 'כנפיים של קרמבו', המרכז לטניס בישראל ואיגוד הטניס בישראל.

במהלך הפעילות זכו הילדים למפגש עם שחקני קבוצת הכדורגל 'הפועל אשקלון', שהגיעו אף הם למרכז הטניס להשתתף באירוע.

השחקנים פגשו את הילדים, חתמו על כדורי טניס גדולים והשיא היה כאשר שי רביבו ואבי מלכה השתתפו במשחק ראווה בטניס מול שחקני עבר ושחקנית תחרותית המתאמנת במרכז הטניס.

לאחר מכן עברו הילדים בתחנות ספורטיביות שונות ובסיום קיבלו מדליות.

ילדי התוכנית התחרותית של המרכז באשקלון לקחו חלק פעיל באירוע, שיחקו עם הילדים, עזרו להם בתחנות ובסיום חילקו מדליות יחד עם בתאל מוסאי מהמרוץ למיליון.

שעיה אזר, מנהל המרכז לטניס בישראל - אשקלון: "אנחנו תמיד שמחים לארח אירועים כאלה ולשמח ילדים, במיוחד כשמדובר בילדים עם צרכים מיוחדים - זה חלק מהחזון של הארגון שלנו. היה שיתוף פעולה מדהים בין ילדי מרכז הטניס עם החונכים והחניכים של 'כנפיים של קרמבו' ואני גאה על כך".

שלמה גליקשטיין, מנכ"ל איגוד הטניס, שגדל באשקלון, נכח באירוע: "מטרת הפעילות הינה לחבר את עולמם של הטניסאים הצעירים עם עולמם של חניכי וחונכי 'כנפיים של קרמבו' לפעילות משותפת וערכית, מתוך הכרה ברווח ההדדי הגדול של כל הנוטלים חלק באירועים".

אופירה רותם, מנכ"ל 'כנפיים של קרמבו', בירכה על השותפות עם המרכז לטניס בישראל ואיגוד
הטניס ואמרה כי האירוע מציג שוויון הזדמנויות המתקיים הלכה למעשה בסניפי התנועה ובקרב פעיליה גם בפעילויות מאתגרות וכי אוכלוסיית הצרכים המיוחדים הינה חלק בלתי נפרד מהקהילה, גם באירועי ספורט. "אני שמחה כי המרכז לטניס בישראל ואיגוד הטניס שותף לערכי השוויון והסובלנות של 'כנפיים של קרמבו' וכי יחד אנו מקדמים שינוי חברתי בחברה הישראלית כולה".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות