Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-28.03.24 י"ח אדר ב' ה'תשפ"ד
איתמר שמעוני מול יחיאל צגאי. ליגת כדורגל חופים באשקלון.

כדורגל חופים באשקלון ליגת כדורגל חופים תפתח בשישי בחוף בר כוכבא

ליגת כדורגל חופים של אשקלון תצא לדרך בשישי (3.7) בחוף בר כוכבא. שופט ליגת העל גל לייבוביץ' ינהל את הליגה. קרלסברג תעניק את החסות הראשית

ליגת כדורגל חופים של אשקלון, תחגוג הקיץ עונה תשיעית. 'קרלסברג' תמשיך במסורת ותעניק גם השנה את החסות הראשית לטורניר, רשת 'יינות ביתן' תעניק את החסות המשנית ומרחצאות 'חמי יואב' יעניקו את הפרס הראשון - יום פינוק וארוחת צהריים לקבוצה המנצחת, כשגם המקום השני לא יקופחו ויפונקו בפרס מתנת 'סקין קליניק'. ההכנות הקדחתניות לקראת שריקת הפתיחה ב-3.7 בעיצומן - חוף בר כוכבא גאה לארח

ההכנות לקראת פתיחת ליגת כדורגל החופים של המחלקה לספורט של עיריית אשקלון שתתקיים השנה בחוף בר כוכבא בעיצומן.

לאחר שחברת קרלסברג הודיעה כי היא ממשיכה את המסורת ותעניק גם השנה את חסותה על הטורניר היוקרתי שיזם שלומי לוי, עושה הרושם שכולם ממתינים רק לשריקת הפתיחה.

כחודשיים לפני שריקת הפתיחה, ההרשמה לטורניר הסתיימה, ליגת כדורגל חופים של אשקלון, שהפכה ללא ספק למרענן הרשמי של חודשי הקיץ החמים בעיר, תחגוג הקיץ את עונתה התשיעית !!

בטורניר עצמו יתחרו קבוצות על תואר האליפות ואין ספק שתחרויות אלו ימשכו אחריהן אוהדי ספורט רבים בכל יום שישי.

אין ספק ששיתוף הפעולה עם קרלסברג תשדרג משמעותיתאת הטורניר, מה גם שרשת המזון יינות ביתן תשמש כנותנת החסות המשנית יחד עם חמי יואב, ותעניק את הפרס לקבוצה הזוכה, יום פינוק מיוחד, כיאה לאלופים.

לוי, שרקם את הרעיון לפני כתשע שנים, והפך אותו למציאות תוך עשרה ימים בלבד, נזכר השבוע איך הכל התחיל.

"היה משעמם לי מידי בימי שישי של חודשי הקיץ, הישיבה בחוף הים הפכה לשגרה מאוסה והיה לי ברור שחייבים לעשות משהו. הכדורגל הוא ללא ספק חלק מחיי ואמרתי לעצמי למה לא להביא אותו לחוף.

הרי שילוב של כדורגל, מוסיקה טובה, חוף ים, בחורות יפות ובירה קרה זה שילוב מנצח.
פגישה קצרה עם מנהל המחלקה לספורט שמעון בן דוד, ניתנה לי הזכות להפיק את הטורניר הראשון, שהיה מזערי ועם המון ליקויים, אבל עם השנים למדנו להפיק לקחים ולהעניק את המיטב לטורניר.

כניסתה של חברת קרלסברג לטורניר, ושיתוף הפעולה היא ללא ספק הבעת אמון מוחלט בטורניר היוקרתי.

משנה לשנה אני מרגיש את ההצלחה שהטורניר הזה רושם סביבו, יותר קבוצות מעוניינות להירשם, יותר מפרסמים מעוניינים להצטרף ובכלל יותר עניין יוצרת הליגה מספר חודשים לפני קיומה.

אנחנו מרכזים מידי יום שישי עשרות שחקני כדורגל, שבאים לחוף דלילה ונוטלים חלק בפעילות ספורט מהנה".

בכדי להפוך את הטורניר למקצועי ככל שניתן הצטרף שופט ליגת העל, גל לייבוביץ', תושב אשקלון, אשר ינהל את הליגה וישפוט לאורך כל הטורניר.

"אין ספק שטורניר כדורגל חופים באשקלון, הוא יוזמה מבורכת שלא מביישת את הטורנירים הגדולים בארץ ובעולם. השנה זו תהיה העונה התשיעית באשקלון, וללא ספק זו תעודת כבוד לעיר, ובעיקר לשלומי לוי, על ההתמדה".

בניגוד לשנים עברו, השנה הטורניר יתקיים בחוף בר כוכבא, ובעמדת המנחה יעמוד רמי טל, איש רדיו דרום לשעבר.

"אנחנו משנה לשנה מרגישים את ההצלחה שהטורניר הזה רושם סביבו, יותר קבוצות מעוניינות להירשם, יותר מפרסמים מעוניינים להצטרף ובכלל יותר עניין יוצרת הליגה מספר חודשים לפני קיומה." כך אומר מנהל המחלקה לספורט בעיריית אשקלון, שמעון בן דוד ומוסיף: "זו השנה התשיעית שהטורניר הזה יוצא לפועל, ומשנה לשנה אני רואה את הניצוץ בעיניים של שלומי לוי יותר ויותר חזק. אין ספק שבטורניר החופים של אשקלון מושקעת המון מחשבה, המון זמן ולא מעט משאבים. אנו במחלקה לספורט גאים בטורניר החופים ומברכים כל יזם שיסחוף אחריו את הספורט בעיר קדימה".

ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני, שיבעט את בעיטת הפתיחה ואף ישתתף במשחק ראווה במחזור הסיום, בירך על היוזמה ואמר: "זו השנה התשיעית שליגת כדורגל חופים מתקיימת באשקלון, ואני מברך את המארגנים על הנחישות וההתמדה. השנה הועתקו המשחקים לחוף בר-כוכבא כדי שבשנה הבאה נוכל כולנו ליהנות ממגרש כדורגל חופים מהיפים בארץ, שייבנה במתחם ה'סי פארק' בחוף דלילה. אנו צופים שמתחם האקסטרים החדש ימשוך אליו אלפי מבקרים מידי שבוע וישנה את פני רצועת החוף שלנו. בהזדמנות זו אני מבקש לאחל הצלחה למשתתפים ומזמין את כל תושבי אשקלון לצפות במשחקים שיתקיימו במסגרת ליגת כדורגל החופים".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות