Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
לילה לבן באשקלון.

היום זה קורה: חוגגים לילה לבן באשקלון

היום (חמישי), החל מהשעה 21:00 מעירים את אשקלון בלילה לבן. מופעי מוזיקה, אמני רחוב, סטנד אפ, מסיבת אוזניות, מופעים לילדים ועוד

אשקלון לא נרדמת: הלילה (חמישי), החל מהשעה 21:00 מעירים את אשקלון בלילה לבן שטרם נראה כמותו בעיר עם מגוון פעילויות ואירועים ברחבי העיר.

במקביל - מופעי מוזיקה, שירה בציבור, סדנאות שף, סטנד אפ, מופעי ילדים, הרכבים מוזיקאליים, מסיבת דיג'ייז, מיצגי אומנות ווידאו ארט, אומני רחוב ועוד המון הפתעות.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "אני מזמין את כל תושבי אשקלון והסביבה לחגוג איתנו לילה לבן שטרם נראה כמותו בעיר. הלילה הזה יהווה למעשה את יריית הפתיחה לאירועי הקיץ בעיר שיהיו השנה מגוונים, איכותיים ולכל האוכלוסייה. אני אהיה שם, מחכה לכם".

דואט לילי של תרבות וקולינריה בטיילת אשקלון
סדנת בישול חווייתית בניצוחו של השף ניר צוק, פבלו רוזנברג מבשל ושר עם אורחת מיוחדת: הזמרת דקלה, שדרת יקבים ומבשלות, תערוכת אמנות מיוחדת ומיצגי וידאו ארט.

ערב משפחתי ישראלי מיוחד בדשא הגדול באפרידר החל מ-20:00
מופעים של כוכבי הילדים 'כוח הקצב' מערוץ הופ! והמופע של 'תותי ניניו', שירה בציבור עם עינת שרוף, בובות ענק ומגוון מתחמים והפעלות לכל המשפחה.

מרתון צחוק וג'אם אל תוך הלילה במרכז אפרידר
'קאמל קומדי קלאב' והרכבי ג'אם במפגש אורבאני ברחוב 'הנשיא' עם מרתון סטנד אפ של רועי לוי ואמני הבית, במות ג'אם מיוחדות עם מגוון הרכבים מוסיקליים, אמני רחוב ועוד.

חגיגת טברנה ים תיכונית במרינה אשקלון
עם שמעון פרנס ולהקת הטברנה, שדרת דוכנים על טהרת המטבח היווני, אמני רחוב ועוד. המסיבה הלבנה בחוף דלילה 'רוקדים אל תוך הלילה' בחוף דלילה עם מיטב הדיג'ייז של מועדון 'החתול והכלב', רקדניות, מסיבת אוזניות ועוד המון הפתעות.

הכניסה חופשית לכל האירועים.

מוזיקה בהיכל התרבות שלום חנוך ומשה לוי במופע המיוחד 'יציאה'. מחירים מיוחדים למחזיקי כרטיס תושב.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות