Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
תלמידי אורט רונסון משיקים את "סיפורי עירי"

תלמידי אורט רונסון משיקים את "סיפורי עירי"

תלמידי אורט רונסון באשקלון, משיקים את 'סיפורי עירי'. הספר הרביעי במספר, בו מופיעים סיפוריהם של תשעה מתושבי אשקלון שתרמו תרומה משמעותית לעיר

בשבוע שעבר התקיים ערב לציון סיום פרויקט 'סיפורי עירי', לשנת תשע"ה של בית הספר אורט 'רונסון', במעמד ראש העיר, איתמר שמעוני, ממלא מקום ראש העיר והממונה על הנוער, תומר גלאם, מנחת מועצת הנוער, דפנה ביטון, מנהלת בית הספר, טליה ברקוביץ', ההיסטוריונים, ד"ר אבי ששון וגד סובול, תלמידי בית הספר, הורים ואורחים נוספים.

במהלך הערב הושק הספר שמתאר את סיפורם של תושבי אשקלון שתרמו תרומה משמעותית לעיר ונבחרו על ידי התלמידים: הרב יוסף חיים בלוי, ד"ר אלי בן וליד, ד"ר תמר הנר, עתידה הרמתי, משה זמברג, פרופ' בוריס יופה, השופטת רויטל יפה כץ, דוד כהן, יצחק פינטו וכן חברת ק.צ.א.א.

כמו כן הוצגו סרטים קצרים אודות המשתתפים בספר, שגם נכחו בערב והביעו התרגשות רבה מהמעמד.

מדובר בהשקת הספר הרביעי במסגרת הפרויקט, עליו עמלו התלמידים במשך שנת הלימודים, ובמהלכו נפגשו עם האנשים, למדו עליהם, ליוו אותם עד שגיבשו את סיפור עשייתם ותרומתם לעיר אשקלון.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "אני רוצה להצדיע לכם על הפרויקט המיוחד, החשוב והמרגש הזה ובהזדמנות זו להודות לבני הנוער שיש לנו בעיר ולמועצת הנוער. אני מודה גם לתומר ולדפנה, על עזרתכם ותרומתכם לפרויקט. הספר הזה עוזר ומסייע לנוער להתחבר לעיר אשקלון דרך האנשים שמספרים את סיפור חייהם ומרגשים את כולנו. זה המקום להאמין שגם אתם ביום מן הימים תהיו הגיבורים של העיר אשקלון".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות