Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-28.03.24 י"ח אדר ב' ה'תשפ"ד
ההבדל שבין חומצה הילרונית טבעית לבין סיליקון

ההבדל שבין חומצה הילרונית טבעית לבין סיליקון

נושא הטיפוח והטיפולים האסתטיים הולך וצובר תאוצה. אחד הטיפולים המפורסמים ביותר הוא באמצעות בוטוקוס. הילה פולאט-משהיד עונה לנו על כל השאלות

בשנים האחרונות הולך נושא הטיפוח והטיפולים האסתטיים וצובר תאוצה.

נשים כמו גם גברים עושים טיפולים כאלו ואחרים על מנת לשמור על מראה צעיר ורענן ובמקרים רבים להתגבר על השפעות הטבע והשנים על גופנו.

גם התקופה הנוכחית תקופת האביב, כאשר הקיץ כבר מעבר לפינה , עם חוף הים שאליו רובנו הולכים, ההיחשפות לשמש והמלבושים הדקים יותר גורם לרבים לבצע את אותם טיפולים אסתטיים.

אחד הטיפולים המפורסמים ביותר הוא באמצעות בוטוקוס.

סמנכ"לית רשת "סקין קליניק", הילה פולאט-משהיד מאשקלון, מכניסה אותנו לתוך עולם הבוטוקס וטיפולי האסתטיקה.

מהו בוטוקוס?
"רובינו נוטים להשתמש במילה "בוטוקס" כאשר אנו רוצים לספר שמילאנו קמט מסוים או עיצבנו את השפתיים, אך למעשה הביטוי שגוי ובוטוקס הוא שם לתמיסה שגורמת ל"הקפאה" של השריר באזור המוזרק וכך למעשה נוצרת מתיחה באזור הקמט. למעשה התופעה המכונה מראה קפוא לאחר זריקות בוטוקס, עלולה להתרחש כאשר הרופא המטפל מזריק בוטוקוס במינונים גבוהים (יחסית) ובמקומות שיש צורך בהזרקת חומר מועטת. לכן חשובה מאוד המקצועיות המומחיות והניסיון של רופא שמבצע זריקות בוטוקס, על מנת להשיג תוצאה טבעית ככל האפשר.לבוטוקס למעשה מספר נקודות הזרקה בשליש העליון לפנים; האזורים הם מצח, עצמות לחיים ובין הגבות. כאשר אנו נדרשים למלא את הקמטים בשני שליש התחתונים, כלומר מאזור העיניים ומטה, צדי האף, מריונטות, לחיים ועוד עלינו לעשות זאת בעזרת חומצה הילארונית או סיליקון".

מה ההבדל בין החומצה לבין הבוטוקוס? ובמה נעדיף להשתמש?
חומצה הילארונית- נמצאת באופן טבעי בשכבת העור בגופינו, עם השנים כמות החומצה ההילארונית הטבעית בגופינו נספגת בהדרגה וריכוזה הולך ופוחת.החומר המוזרק מגיע בצורת ג'ל שקוף ומהווה מקור חלופי של אותה חומצה הילארונית טבעית.החומצה ההילארונית נספגת בהדרגה בין 9 חודשים לשנה וחצי, ואילו סיליקון הינו חומר קבוע אך עלול להיות מסוכן!
סיליקון הינו חומר זר שבהזרקתו לגוף עלול להביא איתו גושים וסיבוכים לא רצויים. לכן ברגע שהחומצה נמצאת למעשה באופן טבעי בגוף הזרקתה היא תהליך טבעי הרבה יותר לגוף כיוון שאותו חומר כבר קיים בגוף".

מה באמת הסכנות הכרוכות בטיפול זה ?
"אלפי מטופלים ברחבי העולם עוברים זריקות בוטוקס ממש ברגעים אלו, שכיחות הסיכונים ותופעות הלוואי שואפות לאפס אולם טרם ביצוע ההליך בסקין קליניק תהיו מודעים לסיכונים האפשריים ולתופעות הלוואי במקרה הצורך באם מופיעה אחת מהן תיצרו קשר מהיר עם הרופא המטפל.בסיום הטיפול עלולים לחוש בדקירות באזור המטופל, אדמומיות ונפיחויות. יש לציין כי רוב תופעות הלוואי חולפות מספר שעות עד ימים לאחר סיום הטיפול. למה סקין קליניק? בסקין קליניק אנו משתמשים עם סוגי חומרים המאושרים ע"י משרד הבריאות וה- FDA האמריקאי".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות