Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
גני נורית באפרידר ישופצו במיליון שקלים.

גני נורית באפרידר ישופצו במיליון שקלים

בשבוע הבא יחל שיפוץ מתחם גני 'נורית' בשכונת אפרידר. במהלך תקופת העבודות ישהו הילדים בבית הספר 'סיני' הסמוך. עלות השיפוץ: כמיליון שקלים

מלאכת השיפוצים בגני הילדים נמשכת: בשלישי החליט ראש העיר, איתמר שמעוני, על שיפוצו של מתחם גני 'נורית' בשכונת אפרידר בעלות של כמיליון שקלים.

ההחלטה באה בעקבות סיור שנערך הבוקר במתחם, הכולל שתי כיתות גן, על רקע פניות חוזרות מצוות הגן והורי הילדים.

במהלך הסיור, בו השתתפו גם ממלא מקום ראש העיר, תומר גלאם, הממונה על החינוך, הרב יעקב אביטן, מנכ"ל העירייה, חיים סופר, סמנכ"ל החברה הכלכלית, אורן חדד, מהנדס העיר, דוד ירון, מנהל אגף שפ"ע, ניסים סוויסה וסגן מנהל מינהל חינוך ותנו"ס, יובל זוזט, נחשף הצוות למצבם התשתיתי הירוד של הגנים ולתופעת העכברים הקשה במקום.

מיד בתום הסיור, כאמור, הורה ראש העיר להתחיל בשיפוץ כולל של המתחם ובמקביל, יועברו ילדי הגנים לבית הספר 'סיני' הסמוך עד לסיום העבודות במקום, שיימשכו כחודשיים, ויכללו הצללות, משטחי גומי, הצבת מתקני משחק חדשים, שיפוץ המטבח והשירותים, צביעה ועוד.

"אנחנו ממשיכים בפרויקט שיפוץ גני הילדים באשקלון במטרה להציב את כל גני הילדים בעיר באותו סטנדרט. כפי שעשינו בפרויקטים קודמים הילדים יועברו למקום חלופי וכשישובו, ימתין להם גן חדש כמעט לגמרי. זה בהחלט מגיע להם, וזה יהיה בסופו של תהליך הסדרת כל גני הילדים באשקלון", אמר ראש העיר.

הגננת, אליס דוק, שיבחה את ראש העיר על ההחלטה לשפץ את הגן: "תודה רבה שבאת אלינו לגן, זה לא מובן מאליו שראש עיר מגיע לגן ילדים כדי לראות מקרוב את מצב הגן ומחליט לצאת לפרויקט בסדר גודל כזה".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות