Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
היום שאחרי. המזנונים בחופי הים באשקלון. נשרפו כליל.

אשקלון: המזנונים בחופי הים הוצתו

אחרי שעונת הרחצה נפתחה רשמית, ומזנונים בפיקוח הוצבו בחופי הים, אמש, בשעת לילה מאוחרת הם הוצתו כליל, יחד עם 400 כסאות להשכרה שמוקמו בחוף

רצועת הים באשקלון בוערת, תרתי משמע, בקיץ הזה.

אחרי שראש עיריית אשקלון פתח באופן רשמי את עונת הרחצה, ולאחר שהבטיח במסיבת עיתונאים חגיגית כי צפויה למתרחצים חוויה שונה הקיץ הזה בחופים המוכרזים, מישהו דאג לקלקל.

הבוקר(ראשון), בשעה03:08 פעלו 3 צוותים מתחנת אשקלון בשריפה של 2 נגררים למכירת מזון יחד עם 400 כסאות ישיבה בחוף בר כוכבא באשקלון.

המזנונים, שיצאו למכרז ע"י עיריית אשקלון, אמורים היו להיות בפיקוח מחירים, על מנת להעניק למתרחצים בילוי מקסימלי ולא יקר בחופי הים באשקלון.

אמש, אחרי שנרשמה תנועה ערה בחופי הרחצה, למישהו כנראה זה לא מצא חן ובחר להצית במכוון ובאופן כליל את המזנונים.

משטרת אשקלון פתחה בחירה לנסיבות האירוע. הבעלים של המזנון, מדווח כי להערכתו נגרם נזק של כחצי מליון שקלים, אותם יתבע מחברת הביטוח.

מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: "בשבת האחרונה הגיעו לחופי אשקלון אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ. זו הוכחה שהמדיניות שהקפדנו עליה נכונה. ישנם גורמים בעיר שמתעקשים להשלים עם העובדה שהחלטנו לבצע הסדרה בכל הנוגע לפעילות בחופי ברחצה. אולם גם מעשים שכאלה לא יפחידו אותנו ולא יגרמו לנו לסגת מההחלטה. התחייבתי לסייע בכל דרך למשטרת אשקלון לעשות סדר בעיר בכל הנוגע לתופעות עבריינות ופשיעה. עד כה השגנו תוצאות יפות מאוד ואני משוכנע שבנחישות נצליח למגר את התופעות הפסולות האלה. באופן אישי אני נשמע להנחיות המשטרה, מקפיד על כל כללי הביטחון ומקווה שמי שאחראי למעשים האלו ייתן על כך את הדין. בשנה וחצי האחרונות קורים דברים נפלאים באשקלון, בכל בתחומים, ולא נרשה לאף גורם להחזיר אותנו לימים החשוכים של עיר מוכת פשע. כללי המשחק השתנו".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות