Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
תלמידי שכבת י, במקיף ד, השתתפו במסע "על חומותייך"

לראשונה: תלמידים מאשקלון השתתפו במסע "על חומותייך"

תלמידים מאשקלון, יצאו לראשונה למסע "על חומתייך" בדרך לקבלת תעודת הזהות. המסע מיועד לשכבות י' מכל הארץ ולראשונה גם מקיף ד' מאשקלון השתתף

לראשונה באשקלון , יצאו תלמידי כיתות י ממקיף עירוני ד' למסע " על חומתייך " בדרך לקבלת תעודת הזהות.

מסע " על חומותייך" הינו מסע שנערך בשיתוף משרד החינוך ותוכנית של"ח.

המסע מיועד לתלמידי שכבה י ' מכל רחבי הארץ ולראשונה השתתפו בו גם תלמידי מקיף עירוני ד' בעיר.

התלמידים יצאו למסע שאורכו ארבעה ימים שהתנהל כולו בירושלים ומבואותיה, במהלכו נערכו שלל פעילויות אשר נועדו לאפשר לתלמידים להעמיק בזהותם הישראלית בטרם יקבלו את תעודת הזהות.

שיאו של המסע בטקס חגיגי במצודות יואב אשר התקיים במעמד מר אבי קמינסקי ראש מנהל החינוך, צוות המורים והנהגת ההורים הבית ספרית.

בטקס השתתפו הוריהם של התלמידים על מנת שיזכו לקחת חלק ולהיות שותפים במעמד המרגש שבו מקבלים ילדהם את תעודת הזהות.

תלמידת כיתה י' שינטמן אלין סיכמה: "חווינו מסע מדהים שעלה על כל הציפיות . ביקרנו באתרים היסטורים, עסקנו בעבר בהווה ובעתיד של ירושלים . במהלך המסע למדנו להכיר את עצמנו ואת חברינו ותוך כדי זה עברנו 4 ימים של גיבוש שכבתי וכיתתי אדיר. המסע שלנו הסתיים במצודת יואב שם קיבלנו את תעודת הזהות שמסמלת בשבילנו את כרטיס הכניסה שלנו לעולם הבוגרים. אנו מודים לצוות בית הספר, ףלהורים ולכל מי שלקח חלק ". לדברי שרה מצרפי מנהלת בית הספר: "מסע " בין חומותייך " שבו לקחו חלק תלמידנו וכשבסופו קיבלו את תעודת הזהות , המייצגת את היותם אזרחים בוגרים בחברה הישראלית , מהווה חלק חשוב במסע בשביל הערכים שבו פוסעים תלמידנו בכל העת . אין ספק שמסע זה חידד בקרב תלמידנו את זהותם הישראלית , את היכרותם עם שורשיהם היהודיים ואת אהבת המולדת ".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות