Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
שולמית מימון ומזל לוי. מנהלת אגף הרווחה היוצאת והנכנסת.

מנהלת אגף רווחה חדשה בעיריית אשקלון: מזל לוי

עו"ס מזל לוי, זכתה במכרז לתפקיד מנהלת אגף הרווחה בעיריית אשקלון. לוי, ששימשה כסגנית מנהלת האגף, תחליף בתפקידה את שולמית מימון, שפרשה לגמלאות

עובדת סוציאלית מזל לוי, ששימשה בשנתיים האחרונות כסגנית מנהלת אגף הרווחה, היא מנהלת האגף החדשה - זאת לאחר שזכתה ברוב קולות במסגרת מכרז פנימי שהתקיים בעירייה.

בתפקידה החדש תחליף לוי את שולמית מיימון, שפורשת אחרי 43 שנות עבודה בעיריית אשקלון, מתוכן 15 שנה כמנהל אגף.

במסגרת התפקיד, תהיה לוי אחראית להוביל את פיתוח השירותים החברתיים וקהילתיים ומתן מענה לתושבים, משפחות, קבוצות וקהילות, הנתונים במצבי סיכון, מצוקה, עוני ומשבר הפועלים על פי חוק המסדיר את פעולתם ואחריותם.

לוי, נשואה ואם לארבעה, תושבת אשקלון ובעלת תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית.

בתפקידיה הקודמים שימשה כעובדת סוציאלית במרפאה לבריאות הנפש, בבית חולים 'ברזילי',

מרכזת תחום משפחות אומנה, מנהלת אשכול קהילה באגף הרווחה וכן מנהלת האשכול לטיפול במשפחה וכאמור, בתפקידה האחרון, שימשה כסגנית מנהלת אגף הרווחה.

עו"ס מזל לוי: "הנהגת והובלת תחום השירותים החברתיים בעיר אשקלון היא זכות ענקית עבורי. מודה אני לבורא עולם שזיכני להיות שליחה נאמנה עבור המשפחות, הילדים והקשישים הצורכים את שירותינו. אני מודה לראש העיר ולהנהלת העיר על הבעת האימון והבחירה. אין ספק שניצבים בפנינו אתגרים רבים ואני בטוחה שאגף הרווחה והשירותים החברתיים, על כל עובדיו, יפעל במלוא המרץ להשגתם תוך מימוש האחריות והייעוד של מתן שירותים חברתיים מיטביים לתושבי העיר. בהזדמנות זו אבקש להודות למנהלת האגף, שולמית מיימון הפורשת בימים אלה לגמלאות, על עשייה רבת שנים למעלה מארבעה עשורים, על סלילת הדרך, פיתוח ומינוף השירותים החברתיים בעיר, בשמי ובשם כל עובדי האגף".

בישיבת מועצת העיר, שנערכה בשני, ננערך טקס פרידה משולמית מימון ובמקביל כיבדו את כניסתה של מזל לוי לתפקיד, תוך מתן זר פרחים לנכנסת וליוצאת.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "אני שמח ומברך על הבחירה. מדובר בקידום של עובדת מוערכת מאוד ובעלת ניסיון מתוך המערכת. אני מאחל לשולמית הצלחה רבה בהמשך דרכה ובטוחני שהיא תמשיך לעשות למען האחר, גם בגמלאות ולמזל אני מאחל שתיכנס במהירות לתפקידה החדש ותמשיך להצעיד את האגף קדימה".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות