Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
יום העצמאות באשקלון: משה פרץ, עברי לידר וסקאזי יופיעו

יום העצמאות באשקלון: משה פרץ, עברי לידר וסקאזי הלהיבו

אירועי יום העצמאות ה-67 למדינת ישראל, יערכו השנה באשקלון בסימן חגיגי במיוחד. משה פרץ, עברי לידר, סקאזי ואומנים נוספים יופיעו לאורך הטיילת

אשקלון נערכת לקראת אירועי יום העצמאות ה-67 למדינת ישראל.

במיקום חדש ומרהיב ועם מיטב האומנים בישראל - היכונו לחגיגות העצמאות הגדולות והאיכותיות ביותר בארץ.

ביום רביעי, 22.4.15, החל מהשעה 20:00 טיילת בר כוכבא תיצבע בכחול לבן ויחלו ההופעות הגדולות, בשיאן מופע זיקוקי דינור מרהיב, שיוזנק ממספר מוקדים ברחבי העיר ועוד המון הפתעות.

בבמת המשפחה יופיעו הדוד חיים וכוכבי 'גאליס': אליאנה ודניאל. בבמה המרכזית יופיעו רותם כהן, עברי לידר, משה פרץ ו-DJ סקאזי.

במקביל יפעל מתחם הרקדה בשיתוף הלהקות העירוניות ובהנחיית מרקיד מקצועי.

במקום תוצב שדרת דוכנים ססגונית, שתמכור במחירים מסובסדים, הולכי קביים ופסלים חיים יסתובבו בין באי האירוע ועל הבמה יופיעו מקהלות "יונות השלום" ו"צלילים חיים" בלבוש כחול לבן חגיגי.

גם הציבור הדתי ייהנה מחגיגות עצמאות לכל המשפחה במעמד רבני העיר. החגיגות, שיתקיימו ברחבת יד לבנים, יכללו את הצגת הילדים 'שמיטה בסכנה', תפילת ערבית חגיגית, הרקדה עם להקת 'מבראשית', מופע מיוחד של חיים ישראל ולהקתו ומפגן זיקוקי דינור מרהיב.

הסעות ללא תשלום, יופעלו בין השעות 20:00-24:00 מהשכונות גבעת ציון, שמשון ורמת אשכול למקום האירוע וחזרה.

גם השנה, כמיטב המסורת, במוצאי יום העצמאות, יום חמישי, 23.4.15 החל מהשעה 19:30 יערכו ראש העיר, איתמר שמעוני ורעייתו רויטל, קבלת פנים חגיגית לציבור הרחב בהיכל התרבות ולאחריה, טקס הענקת פרס ראש העיר לנוער מצטיין ופעיל בקהילה.

את הטקס יחתום במופע מוזיקלי הזמר לירן דנינו. מספר המקומות מוגבל - לקבלת כרטיסים ואישור השתתפות: 054-9908696 | 08-6748696.

ולמנפנפים, שימו לב: ביום חמישי, 23.4.15 הכניסה לגן הלאומי אשקלון תהיה ללא תשלום לתושבי העיר בהצגת תעודת זהות בכניסה.

כמו כן, גם השנה לא יוטלו הגבלות על הבערת מנגלים בשטחים פתוחים ברחבי העיר ביום העצמאות, בכפוף לשמירה על הסביבה, על הניקיון, על הסדר, על הרכוש הציבורי ועל הבטיחות באש - האיסור על הבערת מנגלים בחופי רחצה נותר בעינו.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות