Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
יתוגברו פינויי האשפה לקראת חג פסח.

ראש העיר הורה לתגבר את עבודות הניקיון לקראת חג הפסח

בדיון חירום שכינס רה"ע, איתמר שמעוני, הוא ביקש מאנשי המקצוע בתחום הניקיון ופקחי העירייה להגיש לו רעיונות ודרישות שישפרו את הליכי ההעבודה

ראש העיר, איתמר שמעוני, כינס דיון חירום בנושאי ניקיון וסדר ציבורי יחד עם סגן ראש העיר, אפי מור, המשנה לראש העיר, יורם שפר, ממלא מקום ראש העיר, תומר גלאם, מנכ"ל העירייה, חיים סופר, מנהל מחלקת הפיקוח, ללו אנקאן, מנהל מחלקת תברואה, ללו ביטון, מנהלי אזורים, פקחים, שוטרים עירוניים ואנשי מקצוע נוספים.

בישיבה הביע ראש העיר את מורת רוחו לגבי מספר נושאים שדורשים את טיפול העירייה בהקדם, ביניהם השלכת פסולת במקומות ציבוריים, בעיית צואת כלבים, אכיפת לא מוצדקת של חניה במקומות בעיתיים, ניקיון העיר ועוד.

ראש העיר הורה לכל אחד מהמוזמנים להעלות דרישות ורעיונות שיעזרו לשיפור השירות ושיפור הליכי העבודה לטובת התושבים.

כמו כן, ביקש מבעלי המקצוע להיערך בהתאם לקראת מבצע הניקיון הגדול, שיתקיים בכל רחבי העיר לקראת חג הפסח, שבו ייקחו חלק מאות תלמידים מבתי הספר בעיר לצד צוותי העירייה.

מנהל מחלקת התברואה, ללו ביטון: "כחלק מהיערכות אגף התברואה לקראת חג הפסח, הוחלט לתגבר את תחומי הניקיון, פינוי האשפה, המחזור ועוד. העירייה הגדילה באופן ניכר את המשאבים בכדי לתת מענה מקסימלי לתחום זה. עם זאת, אנו מבקשים גם את עזרתו של הציבור בהקפדה על התנהלות סביבתית נכונה, הכנסת הפסולת לתוך הפחים ולא לידם כך שנוכל לקבל את החג בצורה הטובה ביותר".

ראש העיר, איתמר שמעוני: "הבוקר סיירתי רגלית במספר מקומות ונוכחתי לדעת שיש לנו עוד הרבה עבודה לפנינו. אתם אנשי בשטח, אתם יודעים איפה ואיך נכון לשפר את המצב הקיים ואני מבקש מכם להעביר הצעות בכדי שנוכל לבנות מסמך עבודה שעל פיו נעבוד".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות