Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-20.04.24 י"ב ניסן ה'תשפ"ד
עו"ד הילה רווח. משרד הפנים אישר את מינויה ליועצת המשפטית של עיריית אשקלון

משרד הפנים אישר מינויה של היועצת המשפטית של עיריית אשקלון

משרד הפנים אישר את מינויה של עו"ד הילה רווח, ליועצת משפטית של עיריית אשקלון. כזכור, רווח גברה על 12 מועמדים שהתמודדו לתפקיד וכעת אושר מינויה

מינויה של עו"ד הילה רווח לתפקיד היועצת המשפטית החדשה של עיריית אשקלון נכנס לתוקף באופן סופי עם קבלת האישור ממשרד הפנים למינוי.

כזכור, נבחרה עו"ד רווח לתפקיד לאחר שגברה על 12 מתמודדים ובתום מיונים ארוכים.

על פי דרישת משרד הפנים הקבועה, חוזה ההעסקה לתפקיד היועץ המשפטי של הרשות, טעון את אישורו לאחר בדיקה ולצורך כך נשלחו המסמכים הדרושים.

עו"ד רווח החליפה בתפקידה את עו"ד איתן צוריאל ששימש כיועץ המשפטי של העירייה ב-32 השנים האחרונות ותהיה היועצת המשפטית האישה הראשונה בעירייה.

במסגרת התפקיד, עו"ד רווח אחראית על הבטחת פעילות הרשות, עובדיה והמייצגים אותה, במסגרת החוק ועל פי כל דין; ייעוץ משפטי ברשות מקומית ומתן חוות דעת משפטית, ייצוג הרשות בהליכים ונושאים משפטיים בכל הערכאות המשפטיות ובפני מוסדות המדינה, גורמים פרטיים, ובפורומים וארגונים שונים ברשות ומחוצה לה; ניהול השירות המשפטי ברשות מקומית, יעוץ והנחייה של בעלי התפקידים, פיקוח על פעילות העירייה המתבצעת על פי הדין הקיים.

מיד עם אישורה אף התבקשה עו"ד רווח, על ידי משרד הפנים, לשמש נציגת המשרד בוועדה למינוי יועץ משפטי ברשות אחרת.

היועצת המשפטית, עו"ד הילה רווח: "אני שמחה וגאה על האמון שהנהלת העירייה נתנה בי בבחירה לתפקיד זה. לקידום משמעותי הזה יש מסר חשוב לכל עובדי העירייה. זהו אתגר גדול ואני מבטיחה לעמוד בו בכבוד ולמלא אותו על הצד הטוב ביותר. אני רוצה להודות בהזדמנות זו לעו"ד איתן צוריאל על התמיכה והאמון בי לכל אורך הדרך. הלשכה המשפטית של העירייה מקצועית ומנוסה ואני סמוכה ובטוחה שיש ביכולתי לחזק עוד את מעמדה".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות