Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

אשקלון: מקדמים את פרויקט המרכז העירוני החדש

המרכז ירכז את כל השירותים המוניציפאליים עבור תושבי העיר במקום אחד ויכלול מרכז מסחרי וארבעה מגדלי מגורים. בנייתו צפויה להימשך כ-4 שנים

בשבוע שעבר התקיימה ישיבה שעסקה בקידום פרויקט המרכז העירוני החדש שעתיד להיבנות באשקלון.

בפגישה השתתפו ראש העיר, איתמר שמעוני, ממלא מקומו, תומר גלאם, המשנה לראש העיר, יורם שפר, מנכ"ל העירייה, חיים סופר, מנכ"ל החברה הכלכלית, גלעד אורן, סמנכ"לית הכספים, נחמה שריקי, אדריכל העירייה, אריק בר ששת, מנהל אגף תקציבים, אלון קפאח, מנכ"ל חברת 'מיכאל ויינרוב אדריכלים', שאמונה על הפרויקט ואנשי מקצוע נוספים.

מדובר במרכז שבו ירוכזו כל השירותים המוניציפאליים במקום אחד, הוא יכלול בנוסף מרכז מסחרי בגודל של כ-10,000 מ"ר, ארבעה מגדלי מגורים, הכוללים 180 יחידות דיור ובניין משרדים שמתחתיו ייבנה חניון תת קרקעי.

המרכז החדש, שבנייתו צפויה להימשך כ- 4 שנים, צפוי להיבנות בצמוד להיכל התרבות העירוני וסמוך לספרייה העירונית החדשה.

מיקומו האטרקטיבי של הפרויקט ומראהו המיוחד ישפרו את חווית קבלת השירותים השונים על ידי התושבים.

על פי ההצעה, הפרויקט ייבנה בשיטת בנה-הפעל-העבר (BOT).

מדובר בשיטה של שותפות ציבורית-פרטית למימון פרויקט, שבמסגרתה מקבל גוף פרטי זיכיון מגוף ציבורי בכדי לממן, לתכנן, לבנות ולהפעיל מתקן ציבורי לתקופה קצובה והבעלות על המתקן נמצאת בידי הגוף הציבורי.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "מדובר בפרויקט גדול מאד ולכן חייבים להיות בטוחים בכל פרט ופרט. מבחינתי יש 'אור ירוק' לפרויקט ובעוד חודש נקיים פגישה נוספת בנושא. עד אז אני מבקש שתוגש אלי עבודה מחקרית וכלכלית בעניין עם המלצות והסברים".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות