Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-20.04.24 י"ב ניסן ה'תשפ"ד
הפועל אשקלון: משלבים ספורט וחינוך

אשקלון: משלבים ספורט וחינוך

בזכות התורמים מרטין וברט כהן מארצות הברית, ייבנה מתקן לימודי לילדי בית הספר לכדורגל של הפועל אשקלון

בשבוע שעבר (חמישי), התקיימה ארוחת ערב חגיגית לכבוד מרטין וברט כהן, שבמהלכה הם העבירו תרומה לאקדמיה לכדורגל של הפועל אשקלון.

בעזרת תרומתם של הזוג כהן ייבנו כיתות לימוד וחדרי מחשבים לשימוש הילדים ובני הנוער, שחקני האקדמיה.

במאורע החגיגי השתתפו ראש העיר, איתמר שמעוני, חבר המועצה הממונה על הספורט, איתן קסנטיני, מנכ"ל הקבוצה, דרור אלמלם, מנהל הקבוצה, חנוך עמר, מאמני בית הספר לכדורגל והאקדמיה של הפועל אשקלון, סטודנטים, אנשי הצוות ועוד.

ברט ומרטין משתפים פעולה עם הפועל אשקלון מזה שלוש השנים האחרונות, ברט אף מגיע פעמיים בשנה בכדי לבקר את הילדים ואף תורם לילדים ונוער בסיכון.

השנה החליט ברט לתרום להקמת מרכז חינוכי, שיפוץ חדר הכושר וחדר ההמתנה.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "לתפיסתי כדורגל הוא לא רק משחק, אלא הוא חלק ממערכת החינוך של ילדינו. אם לא נדאג להעניק תעסוקה חיובית לילדים ולבני הנוער שלנו, הם יתפנו לעיסוקים שליליים. אנו מסתכלים על הכדורגל כגורם חינוכי לטווח הארוך, וכמו שהעירייה מסבסדת צהרונים עד השעה 17:00 בכל ימות השנה כך צריך לנהוג גם בספורט. לכן החלטתי ששחקנים שישפרו את הישגיהם הלימודיים יקבלו סיוע בסבסוד חוג הכדורגל שלהם. אני רוצה להודות לברט ולמרטין שתורמים ומסייעים לקבוצה, הם ראויים לכל הערכה, מבחינתי הם יקירי העיר אשקלון והחיבוק שלהם עבורנו הוא חשוב מאוד, מחזק את הילדים שלנו בעיר ומדרבן אותם לעסוק בספורט שזה חיובי מאוד".

חבר המועצה והממונה על הספורט, איתן קסנטיני: "השינוי הגדול שחל בקבוצת הפועל אשקלון הוא מבורך. השינויים בהתנהלות ובמבנה ההנהלה מתחיל בראש העיר שהחליט לקחת את הפרויקט על עצמו ונתן לנו את כל הכלים להצעיד את הקבוצה קדימה, ועל כך תודה רבה. שיתוף הפעולה בינינו בנה קבוצה מצוינת ויחד אנו נותנים את כל התמיכה והכלים למאמנים ולשחקנים כדי שיצליחו".

המנהל המקצועי של הקבוצה, מיכה דהן: "אני רוצה להודות לכל הצוות והעוסקים במלאכה. אתם דוגמה ומופת לאקדמיה שלנו שמתפתחת מאוד. אני רוצה להודות לסטודנטיות שמסייעות לשחקנים בלימודים, השילוב שבין כדורגל ללימודים הוא חשוב מאין כמוהו. לאחרונה יצאה קבוצת נערים ג' של הפועל אשקלון לברצלונה, קבוצת הנוער יוצאת בקרוב למחנה אימונים בחו"ל וזו התקדמות גדולה מאד. כמובן שהדברים מותנים בהצלחת הנערים בלימודים".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות