Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
לראשונה באשקלון. מרכז בית לין נפתח בעיר.

מרכז בית לין נפתח באשקלון

בית מוגן לילדים ובני נוער נפגעי אלימות ותקיפה מינית נפתח לראשונה באשקלון. המרכז החדש יעניק לילדים בסיכון הגנה, ביטחון וסיוע ראשוני ללא תשלום

בתחילת השבוע, התקיים בשכונת 'גבעת הפרחים' טקס חנוכת 'בית לין', מרכז חדש לילדים ובני נוער בגילאי 3-18,שסבלו מאלימות או פגיעה מינית.

בטקס השתתפו ראש העיר, איתמר שמעוני, ממלא מקום ראש העיר, תומר גלאם, חבר המועצה, חי דהרי, מנהלת אגף הרווחה, שולמית מימון, מנכ"ל משרד הרווחה, משה סילמן, נציגי משטרה ואורחים נוספים.

לבנייתו של 'בית לין' חברו יחד עיריית אשקלון, משרד הרווחה, קרן שוסטרמן, משטרת ישראל, משרד הבריאות , משרד המשפטים ועמותת 'אפשר'.

זהו המרכז השישי שנפתח בארץ במקומות שונים, והוא נועד לספק הגנה וביטחון לילדים ונערים שעברו התעללות מינית ופיזית ולהעניק להם סיוע ראשוני, ללא תשלום, לאחר הטראומה שעברו.

ב'בית לין' מרוכזים תחת קורת גג אחת כל אנשי המקצוע הרלוונטיים במקרה של פגיעה מינית, פיזית או נפשית, עובדים סוציאליים לחוק הנוער, חוקרי ילדים, גורמי משטרה, רפואה ומשפטים, וכן אנשי מנהלה.

המרכז מציע מספר תכניות התערבות, הניתנות על ידי הגורמים המטפלים בקהילה ובתיאום עמם.

המבנה החדש שנחנך השבוע מעניק מסגרת נעימה וסביבה תומכת לבני-הנוער, לילדים ולבני משפחותיהם.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "אני רוצה להודות למנכ"ל משרד הרווחה, יוסי סילמן שעושה עבודה מצוינת עבור העיר אשקלון. לאחרונה ביקרתי במרכז לתשושי נפש שמשרד הרווחה סייע בהקמתו ונחנוך אותו בקרוב ועל כך אני גם מודה. אנו פועלים במספר חזיתות במטרה לתת מענה לילדים ובני נוער באשקלון, בשבוע שעבר הנחנו את אבן פינה למרכז הצעירים והיום אנו חונכים מרכז נוסף שבו אנו מסייעים לילדים ונערים לפתוח את הלב ואת הפה על חוויות הכי קשות שהם עוברים. אני אעשה כל שביכולתי בכדי שמרכז זה יצליח ונסייע וניתן לו את כל הכלים הדרושים. החינוך אצלנו בעיר הוא בראש ונדאג שכל לילד שיגיע לכאן יחזור במהירות האפשרית לחיי שיגרה. אני רוצה להודות למשפחת שוסטרמן ולכל התורמים בשמי ובשם תושבי העיר על הקמת המרכז".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות